jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av ♥ Janni ♥ - 15 januari 2012 23:30


Idag har det inte hänt mycket här. Förutom att jag har kollat nätet runt efter saker vi ska köpa till vårt nya vardagsrum och en sak till hallen med. För övrigt lyssnar jag fortfarande på bölemusik. Jag är inte direkt i en depperiod, men den kommer snart jag känner det på mig. Försöker dra ut på det så länge jag kan.


Jag är väldigt bestämd och har verkligen lyckats hitta massor som jag vill ha. Ja, jag har räknat vad allt kommer att kosta också. Som sagt jag är inte gjord av pengar, men jag överlever antagligen. Om jag lägger bidrag nummer två från denna terminen på detta som jag ska köpa till ossså kan jag nog lyckas trots allt. Det som kommer nu när jag börjar, som iofs är dubbelt så stort, måste jag lägga på en reaklänning och skolböcker. De är ju rätt viktiga ändå.


Annars har vi en plan, tjejerna och jag, att vi ska åka skridsko. Det var ett par år sedan jag var på idrottenshus och skrillade. Tror det var med Carro faktiskt. Så det ska bli väldigt mysigt, jag måste bara ladda min kamera så jag kan ta BRA bilder och inte bara bilder. Är allt för dålig på det där med att ta med kamera nu när jag har telefonen. Men bilderna där blir ju bara så kassa så de kan man egentligen slänga på en gång... iaf... jag ser fram emot det mycket! Lite varm choklad och fika på det så blir det la gött. :D


Nä, nu måste jag sova... har sovmorgon men vill ändå i säng i tid.



Bara om du låg här tätt intill, kan jag bli den jag var igår.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards