jANNi    |♥|

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av ♥ Janni ♥ - 28 januari 2012 10:00


Jag är så trött just nu att jag fan skulle rent av kunna tuppa av. Jag kanske till och med måste gå och lägga mig igen för fan jag vaknar inte för fem öre. Jag brukar inte ha sådana problem med att vakna till liv efter två timmar (!). Men jag drömde en riktig mardröm. Var också rädd när jag vaknade upp ensam. Så jag smsade Jolle så han kom in till mig. När jag sa att jag hade drömt en mardröm så sa han jaha och skrattade lite. Ni förstår mina vanliga mardrömmar brukar vara att han är antingen är otrogen eller kanske skadas, men inte idag. Idag var det någon The Ring liknande story. Hemskt var det iaf. Usch...


Så, vad händer idag, jag vet inte. Just nu har frullen lagt sig (ny smoothie test som funkat hela veckan faktiskt; mjölk, russin, banan, havregryn och frysta hallon). Gott! Jag önskar bara jag kunde vakna till så jag inte känner mig som en vresig Janni idag. Idag sätts det lister för fullt, vilket gör att jag inte sitter i vardagsrummet med Jolle. Lite för högljutt med spikpistolen!  :P


För övrigt har vi äntligen fått en rejäl jävla temperaturhöjning här sen igår kväll. Vi bytte de två sista garderobsdörrarna och det blev genast varmare. Vi har gått och isolerat lägenheten efterhand som vi pysslat i varje rum. Den ena dörren i köket byttes ju i april kanske förra året, men det hjälpte inte avsevärt. Så han fixade en till den andra plus en till datorrummet med som nu är bytta! Kan ju säga att jag kan nu hur lätt som helst springa näck omkring utan att ha nipplarna i vädret! :P


Imorn blir det Bröllopsmässan med mamsen! Woho, jävlar vad kul det ska bli. Ni anar inte. hihihihi



 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards