jANNi    |♥|

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av ♥ Janni ♥ - 6 februari 2012 21:30

De var en resereklam som jag blev kär i denn låten. Jag satt och läste gamla blogginlägg och kom över denna då. Minns fortfarande den känslan jag hade när jag lyssnade på denna för ett ar år sedan. Gud vad tiden går fort nu. Alldeles för fort. Det känns om jag komemr ha barn och vara gift snart och det är för fort just nu. Jag hinner inte riktigt med att tänka efter längre, jag bara kör på. Jag önskar jag kunde ja som låten säger. 



When I wake up in the morning
feel the sun shine on my face
I get up and I’m yawning
There is so much time I can waste

 

Av ♥ Janni ♥ - 6 februari 2012 21:00

Som sagt så såg jag inte Mello förra året, men i maj hörde jag Loreens låt och jag blev arg för att den inte vunnit då. Men jag står fast vid att jag aldrig får iväg de låtar som jag vill ha. Dvs, vi har aldrig vunnit sen 1999. Rätt åt oss.


Vinner inte Loreen i år så fan. Låten är för jävla bra.



Jag väntar fortfarande på Carolina Wallin Perez som också ska vara med i år! 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards