jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av ♥ Janni ♥ - 8 februari 2012 16:45


Av ♥ Janni ♥ - 8 februari 2012 16:00

Moshi Moshi!


Jag har en dålig vana att trycka på ctrl S hela tiden för att spara allt jag skriver. Vilket inte är det optimala när jag ska skriva ett blogginlägg. Men det är mycket bra när jag ska skriva anteckningar i skolan.


JA! Nu är vi lediga i en vecka. Nästa onsdag är det dags att börja med moment 2 där vi blev domare i en vårdnadstvist. Det ska bli intressant. Annars då. Jo, jag är duktigt trött på föreläsningar just nu så det är bra vi inte har en förrän den 17:e. Jag är så trött om dagarna att jag hade kunnat sova middag varje dag. Men jag har varit och tränat istället. Det har gått rätt så bra faktiskt. Jag hade ett litet missöde i måndags när tåget blev stillastående i Mörarp och jag skulle in och träna Body Pump innan skolan, så det slutade med att jag blev såpass sen att jag tränade på gymmet i ca 30 minuter. Ja, hellre det än inget. Men ananrs är det roligt. Faktiskt har jag börjat se fram emot att träna. Så nått resultat ska väl ändå en månad ge mig. Jag började ju den 30 januari men efter den Body Pumpen fick jag ju en sådan träningvärk jag jag inte kunde gå som en normal människa. Den höll fan i sig till fredagen och först då kunde jag börja gå normalt igen. Så det var på det igen i söndags efter en minor setback. Så det går bra nu. Imorn ska det tränas igen! Efter det blir det tvättning resten av dagen. När ska jag hinna plugga???


På fredag ska jag äntligen få träffa Ellen, det var länge sen nu och faster saknar sin brorsdotter. Orkar inte höra på mamma som säger hur go hon varje gång jag pratar med mamma. Bara för hon ser henne flera gånger i veckan. Får väl åka dit och bo hos dem så jag får träfft Ellen något!! ;)


För övrigt hade jag tänkt att göra semlor någon dag nu när vi är lediga. Blev så sugen på tåget hem. Självklart blir det utan mandelmassa eftersom jag ändå pillar bort den när jag köper eller så köper jag utan. Så känns inte lönt att ha i det. Jolle får leva utan det helt enkelt, annars kan han själv baka.


Och ja, iår blir det också Vårruset. Det blev ju inte av förra året men iår ska vi till oc med springa i lag. Hehe, nej, men det ska gå bra. Bra jag får än bättre tid än förra gången så är jag mer än nöjd. Plus att jag vill orka springa hela rundan utan att gå, det gick ju sist så det ska väl gå nu med...?


Det känns som om det var evigheter sen jag skrev något vettigt. Vi var ju på Ikea i helgen igen och köpte då bland annat krukor och blommor till fönstret i vardagsrummet. Tror ni inte jag har lyckats döda dem redan. Alltså i mådags var två av fyra helt väck. Alltså det kan inte vara fel på mig denna gången. Så Jenny, jag kommer fan köpa fejk precis som jag sa att jag skulle! Alltså, suck... jag ska försöka rädda dem innan dock... haha mun mot blom metoden?


Så nu har Jolle även bestämt att vi ska till Ikea denna helgen som kommer också (!). Så ska vi förhoppningsvis köpa bestå vitrin och skänk till hallen. Ja, vi har bestämt oss för att köpa matchande möbler i vitt eftersom det är lättare och snyggare. Så, snyft jag får inte min skänk. Okej, inte så det är som jag dör, men jag ville ju ha den. :( Iaf, så nu måste Jolle tömma akvariet i hallen så vi kan få in en skänk, äntligen säger jag bara.


Nej, nu får jag ta och tömma diskmaskinen.






You came into my life and then everything changed
Love this strong never fades







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards