jANNi    |♥|

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av ♥ Janni ♥ - 28 februari 2012 14:30

Moshi Moshi!


Just nu sitter jag på en tråkig föreläsning. Jag är sjukt trött och uttråkad, vi går igenom en övningsuppgift som vi fått göra över lunchhen. Förlåt jag inte skrivit något på ett tag, men har det fortfarnde strulit med internet hemma. Och hinner (läs: orkar) inte skriva när jag är i skolan


Hela veckan gick fort förbi och hann inte mycket annat än att plugga och träna. Jag orkade inte åka och handla när jag har kommit hem kl sju om kvällarna. Annars är det bra. Helgen gick lika fort förbi och nu är det egentligen dags för mig grej, men beslutet är härmed ändrat. Tyvärr kommer jag inte säga något vilket är fel att säga A men inte B.


Idag ska jag iaf till Väla och kanske inhandla träningskläder bland annat. Har inte bestämt mig angående träningkortet heller så kan inte köpa något nu egentligen. 


Vi hörs kanske senare  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards