jANNi    |♥|

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av ♥ Janni ♥ - 6 mars 2012 17:00

Den enda man jag hade kunnat vara tillsammans med som bär eyeliner är Jared Leto. På ett snyggt sätt dessutom. En man som skriver och gör sjukt bra musik i helt min smak. Så många år som jag har lyssnat på denna musik när jag inte mår bra. Det är faktiskt min deppmusik. Sånt man kan gapa och skrika till för det gör jag. Undrar vad grannar tänker :P

Sen att han är en av de snyggaste männen som finns på denna planet gör väl inget. Videon till Hurricane är så sjävla jukt het. Jared Leto får gärna sätta handklovar på mig anyday! ;) Ni som inte vet hur Jared Leto ser ut eller vem han är, skäms på er rent ut sagt! Googla genast. Jag vet iaf vem mitt enda frikort skulle gå åt till! :O 


Videon är bara så sjukt jävla magnifik. Jag ville haft den som var 21 minuter, men den hackade som in i och det blev för jobbigt att se. Så tyvärr missar ni mycket, men denna är iaf ocensurerad version.



Detta är den långa ocensurerade versionen ifall ni kan se den. den hackar för mig och många tydligen...


Av ♥ Janni ♥ - 6 mars 2012 13:30


Jag har som sagt köpt mina lotusar nu och det blev faktiskt enligt bild nummer ett.



Av ♥ Janni ♥ - 6 mars 2012 12:00

Just nu saknar jag Maja väldigt mycket! Jag läste gamla inlägg igen, det är ju så roligt. Men jag såg när hon var pytte pytte liten. Shit, vad liten hon var när vi fick henne. sötnöt!


Här är lite bilder!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards