jANNi    |♥|

Alla inlägg den 6 april 2012

Av ♥ Janni ♥ - 6 april 2012 14:30

Ja, den här boxen skulle ju lätta saker och ting för mig. Jag skulle slippa gå upp kl sju för att se Lois & Clark varje veckodag. Jag kollade läget igår och den funkade då. Men idag när jag skulle kolla på det kl 11:00 så var där inget Lois & Clark inspelat! Jag blev så vansinnig haha. Kanske för jag ska ha mens snart.


Så nu streamar jag det avsnittet som jag missade imorse och ska också streama de som jag missade i måndags och onsdags. :) hihi det känns ändå helt okej nu!


Jag träffade Carro i onsdags efter skolan och shit, flabbarna gick hela tiden. Vi har inte setts på ett tag nu och jag kom på hur mycket jag saknar den gamla goda tiden när man hade hur mycket tid i världen som helst kändes det som iaf... Men shit hon är världens underbaraste alltså!


Jag också träffade Elle belle igår och köpte påskägg till Jolle som jag fyllde igår kväll. Vilken god frulle han fick idag alltså. Hehe sen köpte jag 16 st Lion (vit choklad) som vi båda älskar. Jag hoppas verkligen att vi föräter oss på dem så jag kan sluta handla dem.


Jag fick dessutom 20 % på mitt runda bord så jag var ju supernöjd med det. Hon var himla trevlig i kassan faktiskt. Så nu är bordet uppe och det blev så snyggt. Ska fota det imorn, jag ska städa då tänkte jag. 


Jag åkte till mamma och pappa efter jag kört Elle hem. Och där blev det massa mat och efterrätt och choklad. Tack och lov att jag gått ner 1,5 kg så jag kunde kränga lite. Vilket jag även ska göra ikväll. Så jag har koll på vad som serveras ikväll så jag inte överäter bara för det är påsk.


Jag tjuvade tre godisbitar från Jolles påskägg. hihi


Iaf, ikväll ska vi till svärföräldrarna och det ska bli himla himla trevligt. :D DEt kommer förhoppningsvis komma ut lite saker och ting. :) hihi



Kramar







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards