jANNi    |♥|

Alla inlägg den 10 april 2012

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2012 22:00

Moshi Moshi!


Gud så skönt det har varit med lite påskledighet i all dess ära. Vi har grillat, grillat och grillat! Ungefär i den ordningen också. Jag har varit hos mamma och pappa och inte grillat faktiskt i torsdags. Då fick jag iaf träffa Ellen så jag är nöjd. annars har det blivit mycket svärfräldrar i helgen, men de är ju inte så farliga så det är lugnt. God mat har det iaf varit. Och trots att vädret har varit sugit så åkte vi till Enebacken och grillade som alltid. :D


Idag fick vi klart rapporten lagom till lunch. Så då gick jag hem och kollade lite Lois & Clark och Gossip Girl som har börjat igen. Vi kommer dock inte skicka den förrän vi får tentorna som nu har blivit postade. Jag håller tummarna för att jag får min imorn när jag är hos mamma. Jag vill bara få denna eviga väntan över. Oroar mig alldeles för mycket just nu så vill inte lämna in rapporten ifall jag får alldeles för låg poäng på tentan.


Ikväll gjorde vi fiskgratäng och gud den blev nästan lika god som pappas. :p Jag har gett honom en pärm med en massa plastfickor som han kan fylla med bilder och recept på de maträtter han själv trollar fram. Har alltid sagt att han skulle gått på audition för Sveriges Mästerkock! ;)


Nu fördriver jag tiden med Once upon a Time och Hart of Dixie. Jolle kollar ändå fotboll så jag har datorn all to myself. :)


Aja, har väl inte mycket mer att tillägga förutom heeeej dåååå!

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2012 10:00

Moshi Moshi!


Nu ska jag strax gå in till Dessan så ska vi skriva färdigt vår rapport. Förhoppningsvis blir vi av med den idag. Det ska bli himla skönt att slippa ha de över sig.


Annars ska jag handla lite idag tänkte jag och titta massa på serier och Lois & Clark. Inte något märkvärdigt.


Sen är jag rätt så glad nu också. Jag vet inte vad jag väger just nu men det skiter jag fullständigt i. Jag är bara intresserad över vad mina mått är. Just för att försöka passa mina jeans som jag vuxit ur under 2011. Jag har definitivt minskat på hela min kropp, det är skönt. Det som jag måste arbeta med är mina muskler överlag eftersom jag inte har varit så aktiv det senaste som jag var tvungen för att inte få muskelförtvining när jag har minskat mina mål. Men det är inget som kommer påverka storleken nämnvärt.


Iaf.. så är jag sjukt nöjd med resultatet hittils och kommer köra på ett litet tag till så att jag har några kilo/cm att gå upp efter jag är klar helt eftersom jag kommer öka min kalorimängd till nästan normala. Jag kommer definitivt INTE att återgå till min överdrivna kalorimängd som gjorde det svårt för mig att hålla vikten. Utan jag kommer fortsätta räkna dem upp till en viss mängd så att jag stannar där jag är när jag väl är klar. 


Nej nu måste jag göra mig i ordning och trippa över!


Hejsvejs.

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards