jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 april 2012

Av ♥ Janni ♥ - 12 april 2012 16:00

Moshi Moshi!


För ett par veckor sedan hörde jag en låt på ett tv program som jag glömde bort att leta upp efter. men så hörde jag den i en bilreklam för ett par dagar sedan och blev förtjust åter igen. Den är så jävla bra den låten!




Av ♥ Janni ♥ - 12 april 2012 09:00

Moshi Moshi!


Idag är det torsdag och en solig en, det får mig på väldigt glatt humör. Sen att jag har fått min tenta och fått tillrckligt med poäng på tentan att jag behöver 0 på moment 1. Hihi så vi skickade in mom 1 igår och förväntar oss 6 poäng. Så vi håller tummarna på det då.


Annars då. Jo, jag sov hos mamma igår och vi satt och lyssnade på Julio Iglesias eftersom jag blev så sugen på att lyssna på honom efter jag såg den apelsinjuice reklamen på tv. Det finns faktiskt massa fina minnen från när jag var liten till Julio Iglesias tro det eller ej.


Jag köpte även en gele till mina naglar så jag har nu lagat min ena nagel som var bruten, får bara hoppas att den håller iaf ett litet tag. Passade även på att fixa om min franska manikyr. Men mamma hade inte samma rosa färg som jag hade sist så det blev vitt. Förresten så väntar jag fortfarande på ditt betyg om manikyrpennan, Emelie... ;)


Idag blir det skola mellan 11-14,20. Vi ska ha en litegenomgång av vårt rapport om hvb hemmet vi var på i Mörarp. Hoppas inte vi måste komplettera bara. Hade varit skönt med helg nu. Tror jag är ledig även måndag nästa vecka faktiskt.


Ikväll blir det antagligen turning med några av tjejerna, men vi får se. Vi ska nog diskutera det idag eftersom vi måste köpa biljetter på skolan då.


Iaf, see you later!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards