jANNi    |♥|

Alla inlägg under maj 2012

Av ♥ Janni ♥ - 4 maj 2012 16:00


Efter 3½ år kom det minsann.



       


Min guldsmed 

 





 

Av ♥ Janni ♥ - 1 maj 2012 10:00

Moshi Moshi!


Idag blir det en tripp till Skäralid för picknick. Vi ska bara köpa lite äckelgifflar och cola och fika lite där med våra nya fina Ullareds sittunderlägg. Det blir inget stort iår som förra. Jag orkar inte laga mat idag så det blir fika only.


Annars då, jo jag var ju i Lund igår och firade in våren. DEt var verkligen fint väder så man kunde ha vårkläder. Jag fick dock inte på mig det jag ville för jag lyckades inte hitta mina strumpbyxor, vilket pajjade all vårfeeling för min del. Men annars var det trevligt där nere, utom alla ciggaretter. Alltså jag mår verkligen illa av ciggaröken har jag märkt. Jag hade linser på mig så jag fick lite huvudvärk, som jag iofs kan leva med och ändå ha kul, men att må illa ovan på huvudvärken var inte alls kul. Jag blev bara irriterad, tur jag inte drack nått för det hade bar gjort saken värre. Jag kände dessutom att jag ville hem till mitt paket som väntade på posten så jag och Dessan åkte hem vid ett tiden.


Men jag hade skitkul annars!


Nu ska jag duscha och lite annat kul innan vi ska iväg. Ha det bäst!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards