jANNi    |♥|

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av ♥ Janni ♥ - 20 juni 2012 10:50

Jag var i Staffanstorp igår hos mig vän som ska åka till Bahamas och vi snackade och drack kaffe. Jag tror jag kommer trivas med honom om jag åker, han är himla go.


Dock har jag ju inte bestämt mig för om jag kommer åka. Jag har inte sagt något till Jolle heller så det börjar bli dags. Mamma vet inte heller så hon kommer nog döda mig mer än Jolle om jag känner min mamma rätt.


att flyga själv har jag väl kommit fram till att det är värt det denna gången. Jag lär ju inte göra nått sånt här igen så... gilla läget liksom.


Sitter och lyssnar på Gyllene tider. Härlig sommarmusik! :)



Av ♥ Janni ♥ - 20 juni 2012 10:30

Moshi Moshi!


Nu har solen tittat fram lite och jag gillar det väldigt mycket! Det känns som det faktiskt är sommar nu.


Jag sitter och kollar Lois & Clark och har precis käkat frulle. Det är så skönt att kunna sova hur länge jag vill. Visst kvart över nio är inte så länge, men det är länge för mig.


Jag kunde till och med sova ända till nio igår morse när jag var hemma hos mamma från måndags till igår. Jag krängde nog 200 gram marabou och gott var det!


Annars har jag jobbat mer än jag har varit ledig, vilket har varit både kul och inte kul. Det är bra att jag jobbat mycket för jag har numera ledig v 27 till v 31. Egentligen kan jag ha till v 33, men Filipa på jobbet undrade om jag kunde ta 6 av hennes pass som badvakt där emellan för hon skulle iväg så jag ska nog göra det tänkte jag. :D Sen blir det jobba ihjäl mig de två sista veckorna. Ungefär iaf mellan den 17-30. På 14 dagar jobbar jag 12. :D Bra avslut på säsongen tycker jag! :)


Nu hoppas jag att de andra kan jobba lite för går de i skolan måste jag jobba några dagar till. Men det är bara att hugga i. :)  


Idag ska jag luncha med Jenny. Vi har inte setts sen vi slutade! Skandal... men vi ska mysa lite idag så det är bra. :)


Tjejerna och jag har ännu inte bokat in när vi ska ses. Vilket är lite jobbigt eftersom jag är borta i tre veckor och jag lovar det kommer bli under de veckorna som det kommer bli. Aja, jag får ju se dem igen.


Pussar  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards