jANNi    |♥|

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av ♥ Janni ♥ - 4 juli 2012 14:30

Moshi Moshi!


Sådärja, då är jag färdigpackad och redo för att åka. Jag sitter nu och väntar på att klockan ska bli fyra så Jolle kommer hem. Hoppas han kommer hem i tid bara, för han ska köra mig till Helsingborg. Sen blir det båt/tåg för min del sen vips är jag på Kastrup och redo för att gå lite i butikerna. Det är min plan, för jag behöver köpa både dagkräm och nattkräm så varför inte passa på på flygplatsen. På hemvägen är det inte lönt för jag flyger för tidigt så man får se om man kan hitta lite billigare i Köpenhamn.


Annars då, jo lite resfeber har jag allt. Då ska jag bara flyga 2 h till Milano. Jag har alltid resfeber, kvittar vart jag n ska flyga. Då är  det inte heller flygningen som jag är nervös över. Det är att jag inte kommer i tid till flygplatsen, men vi håller tummarna, har ju ändå lite spelrum om man säger så. Så det går nog bra. Har ju varit på alla möjliga flygplatser, till och med den all time röriga Heathrow, och köpenhamn har jag nog varit på flest gånger faktiskt. ;)


Nervositeten inför att resa kommer nog alltid vara där, men det är alltid lika roligt att komma utomlands. Vi höres om en vecka!


Italy here I come!




 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards