jANNi    |♥|

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av ♥ Janni ♥ - 21 juli 2012 17:00


Så grym låt! <3

Av ♥ Janni ♥ - 21 juli 2012 15:10

Då gör vi ett testinlägg via min telefon. Appen har funnits sen i tisdags och jag har ännu inte pallat testa den förrän nu.

Just nu ligger jag och Saga i sängen o spoonar. :) väldigt mysigt!

Jag är helt slut ärligt talat. Jag har först nu äntligen kommit fram till att jag kan slappna av och att veta att jag ÄR ledig på riktigt. Jag har inte varit ledig på riktigt sen jag var arbetslös under 10 mån 2010. Har inte varit på semester sen dess innan Italien. Så det är skönt att bara inte göra nått.

Jag och Jolle sitter och spelar en massa och ja gör inte ett vettigt skit. Jo, jag städade i förrigår vilket var en vecka sen sist så jag håller inte på att tappa taget helt o hållet än. Hehe

Men helt ärligt. Det är guld värt att jobba heltid två månader för att kunna vara ledig mer än en månad! Jag ångrar inte det en gång trots att vädret inte är det bästa. Jag har ju faktiskt redan haft sommar utomlands så jag är nöjd om augusti blir fint. Dock av min erfarenhet har jag haft få födelsedagar utan översvämningar. ;) Känns som alla har fått sopa vatten i Ödåkra. :) Så om det blir fint i augusti så är det ovanligt. Men fan en hel sommar kan ju inte regna bort. Brukar ju vara juni o halva augusti som försvinner.

Apropå det, har lagt in bilderna från Bakken, men inte kollat på dem. Ska göra det imorn tänkte jag.

Slänger in en bild på Jolle från Bakken som jag tog med mobilen så länge.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards