jANNi    |♥|

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av ♥ Janni ♥ - 2 augusti 2012 14:30

Ja, det här med mitt illamående var värre än någonsin imorse när jag vaknade (det var inte kakorna alltså).


Jag har vaknat flera gånger (mer än vanligt) och mått jävligt illa under natten. Dock kunde jag ligga och somna om alla gångerna. Jag verkar må bättre när jag ligger ner, sen har jag ju inte jättelätt för att spy. Men så fort jag reser på mig kommer spykänslorna. Men som vanligt så spyr jag inte utan jag kan bara sitta och hulka och stirra ner och äcklas av min toalett. Hehe, inte som min mor som spyr bara hon tänker på att spy...


Men iaf... jag har legat flera timmar i sängen imorse och sen ett par i soffan och till sist fick jag lägga mig på en handduk i badrummet. Så nu hinkar jag i mig citronvatten som verkar ha en lättande effekt på det mesta. Tranbärsjuice nästa?


Jolle är den som sköter tvättandet denna gången som tur är.


Jag tror att jag har fått urinvägsinfektion. Jag har levt på ipren sen min mens och fortsatt efter och hade en förvarning för urinvägsinfektion i fredags. Sedan dess har jag haft mycket/lite obehag när jag kissar som nu ökat de senaste två dagarna. Men även ont i magen (känns som det är livmodern när jag kissar) och bak i ryggen bland annat. Och ovanpå allt så har jag nu blivit jävligt illamående. För att inte påpeka hur äckligt mitt urin luktar... Så det blir nog doktorn imorn om jag kan få en tid innan jag åker till Höganäs. Jag hoppas bara till gud att jag är körduglig imorn bitti!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards