jANNi    |♥|

Alla inlägg under augusti 2012

Av ♥ Janni ♥ - 1 augusti 2012 22:36

Känner jag faktiskt för att blogga lite.

Idag har varit en himla trevlig dag (förutom mitt illamående och onda mage/rygg). Har inte träffat tjejerna på två månader (utom Jenny och Dessan och då Sara som tyvärr inte kunde komma idag) och jag har bannemej saknat dem. Det kändes som vi träffades igår faktiskt, konstigt! Men vi pratar på som vanligt.

Iaf Emelie bjöd oss på fika (lite därför jag mådde illa) och vi alla åt nog för mkt eller så var det bara väldigt mättande. Men gott var det!

Trots mitt sinnestillstånd fick vi en rundvisning på gården där Emelie har växt upp. Och Jenny visade stort intresse där för att vara storstadsbrud. ;)

Efter några timmar hos Emelie så tog vi bussen till stan och gick lite innan vi satte oss för att käka. Jag ville dock fortfarande spy... Så jag åt inte mkt kan jag lova. Vill inte ens tänka på det nu heller, fy är mätt ännu.

Allt som allt har det varit en väldigt trevlig dag utan regn!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards