jANNi    |♥|

Alla inlägg den 17 september 2012

Av ♥ Janni ♥ - 17 september 2012 15:30

Ibland skulle jag vilja, nej förlåt mig, jag vill alltid slänga henne rakt in i en betongvägg. Detta är en löjlig sak att bli sur över, men jag har pms så jag kan inte hjälpa det just nu.


Ni vet när man skickar paket, brev eller saker man säljer så brukar jag kolla upp på skicka guiden (numera, efter att ha blivit lurad ett par gånger av henne) vad det ska kosta. Mäta och väga för att det ska bli rätt. Men när man gång på gång får betala mer än vad man ska för ett paket blir man lite trött.


Jag har fått betala skrymmande tillägg för flera paket/brev som inte är skymmande. Boken jag skickade idag är INTE tjockare än 3 cm eller har en kortsida längre än 25 cm. Därav inget skymmande tillägg.


Det är samma jävla kärring som är där alltid och som håller på att fitta sig, ursäkta mina svordomar, men jag skiter fullständigt i det just nu.


Jag blir knäpp på henne. Dö kärring, dö.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards