jANNi    |♥|

Alla inlägg den 19 september 2012

Av ♥ Janni ♥ - 19 september 2012 08:04

Ja, för tillfället har vi mycket som ska läsas och skrivas inför nästa vecka.


Vi har precis haft ett litteraturseminarie och mitt paper är klart när jag fått kolla i Jennys bok en sista gång för att kontrollera källor (var tvungen att lämna tillbaka min lånade igår).


Vi har nästa litteraturseminarie på måndag så har en bok tills dess att läsa. Sen skriva ett paper på den.


Vi har ett vetenskapligt seminarie samma dag, där vi tack och lov redan skrivit vår paper, phew. Dock har vi några artiklar att läsa tills dess också.


Sen ska vi läsa massa böcker till vårt fördjupningsarbete men det ligger sist på min prioritetslista. Sen samma dag som vi har seminarierna skulle jag vilja köra en kort intervju med vår kontaktperson för arbetet.


Plus att jag får inte träna förrän min förkylning är över helt. Tänker inte bli sjuk igen.


Ser fram emot helgen då jag både ska vara kattvakt och få finbesök. Vad ska man bjuda på för mat då?


Haha, jag bara älskar 9gag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards