jANNi    |♥|

Alla inlägg under oktober 2012

Av ♥ Janni ♥ - 12 oktober 2012 15:00

Istället för att gå ut på en powerwalk som jag tänkte från början sitter jag faktiskt och kollar lite serier. Jag behöver lite slappetid idag innan vi ska till Johannes föräldrar. Kanske blir en powerwalk senare? vem vet.


Boxen igår var väl kul. Eller ja, jag och koordinationen kanske inte är bästa vänner, eller så var det bara för att det var olika slag hela tiden vilket gjorde att jag tappade kollen mest hela tiden.


Jag skadade både mitt finger och min fot.... japp.


Men övning ger färdighet?





Av ♥ Janni ♥ - 8 oktober 2012 22:20


V: 40

Mån: Indoor Walking (kondition)

Tis: Body Balance (tai chi, pilates & yoga)

Ons: Fri

Tors: CX Works (mage)

Fre: Fri

Lör: Body Balance (tai chi, pilates & yoga)

Sön: Gym 1


v: 41

Mån: Gym pass 1

Tis: Body Max (kondition+styrka)

Ons: Gym pass 2

Tors: Box

Fre: Fri

Lör: Body Balance (tai chi, pilates & yoga)

Sön: Gym pass 3


Yes!

Av ♥ Janni ♥ - 8 oktober 2012 22:00

Omgjord version av Kim Larsen - This is my life


Av ♥ Janni ♥ - 7 oktober 2012 18:30

Jag har nu ett tag haft en tanke om att jag ska byta bloggnamn. Dock är det nog ett par people som faktiskt nog kan ana vad det skulle kunna vara, men jag skriver inte det här just in case...


Får ta mig en funderare, är jag redo att släppa jannipanni?

Av ♥ Janni ♥ - 7 oktober 2012 16:00

Gud, vad sen jag var med att fixa till min header, förlåt att jag drog ut på sommaren. MEN nu är det höst gott folk och jag längtar redan tills jag kan byta till min julheader. ;) hehe


Galet hur mycket jag längtar till jul i år. Jag vet inte varför jag har blivit knäpp, kan det vara för jag ännu inte lyssnat på julmusik? Då borde jag göra det från och med nu först lagom till advent. :)


Annars har jag nu gjort allt min todolista sa att jag skulle i helgen, dvs. inte ett skit!! Så skönt det har varit faktiskt. Borde göra det mer ofta, fast då får jag ju inget gjort...


Nej, nu ska jag åka och handla så jag kan göra kvällsmat!





Av ♥ Janni ♥ - 7 oktober 2012 00:00

Där är nått som sitter fast i mitt huvud...

suck.

Av ♥ Janni ♥ - 4 oktober 2012 12:30

Av ♥ Janni ♥ - 1 oktober 2012 13:30

Jag vet det är verkligen dags att byta header, men jag orkar inte just för tillfället... Kanske i helgen!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards