jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 december 2012

Av ♥ Janni ♥ - 7 december 2012 08:30

Hej!


Jag skulle fixat min vinterheader förra helgen, men där fanns ingen tid eller lust så nu är det fixat, lagom när snön nu också har kommit. Kanske för att stanna (vågar man ens uttala sig?)...


December är min all time favourite månad på året, kanske för att julen är då! ;)


Denna veckan har varit en tuff vecka, trots vi var lediga igår. Vi har suttit i familjesamtal i 14 h denna veckan (vi hade individ samtal förra veckan som också var tufft)... Det var riktigt lärorik och roligt (har nog inte skrattat så mycket som jag har gjort förra/denna veckan). Men det har väl varit bra att vi har haft det nu inför praktiken.


Träningen håller tag om mig, fast nu är jag nere på tre gånger i veckan, vilket är lagom för trötta Janni för tillfället...


Nu är det äntligen helg och det innebär baka, baka hela helgen.... YAY!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards