jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 december 2012

Av ♥ Janni ♥ - 12 december 2012 16:00

Idag är en bra dag. 


Godkänd på min sista tenta på min utbildning, åkte till väla och fick 30 % på min plånbok jag införskaffade i fredags och nu har vi precis hämtat ut vår julgran (som tydligen har legat på ica sen i fredags).


Imorn dock kanske inte kommer bli en bra dag. Men det vet jag inte ännu, allting hänger ju på the big reveal of denna terminen. Var jag kommer att (förhoppningsvis) vara under vårterminens 16 veckors praktik!


OMG jag är så nervös (mest rädd att jag hamnar i typ Trelleborg eller någonstans där jag måste spendera en verkligt stor del av min dag pendlande). Jag har typ levt i förnekelse från första terminen, haha


Shit

Av ♥ Janni ♥ - 12 december 2012 08:43

December är nu officiellt den stressigaste/fullaste månaden på detta året! Det är ju iaf tur att julklapparna är klara annars hade jag nog haft rejält med ångest. Nu har jag bara litegrann. ;)


Jag har inte hunnit många saker som jag har skullat de senaste två veckorna. Jag ligger en aning efter i mina julhärligheter men jag tror faktiskt att jag kan hinna med allt innan deadline.


Men annars tycker jag ändå att jag har helt okej julfeeling trots stressen. Nästa vecka blir relativt slapp om jag jämför med resten av december. :)


Nu måste jag se på det näst sista avsnittet av Gossip Girl! Weehooo.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards