jANNi    |♥|

Alla inlägg den 25 december 2012

Av ♥ Janni ♥ - 25 december 2012 13:00

Gomiddag!


Idag är jag slöare än slöast!! Har precis beställt en massa kläder till Johannes då hans garderob ska uppdateras lite. Hehe, vilket dock innebär att det ska slängas lite saker också... även från min sida, dock säljer jag nog lite på tradera också. Varför inte tjäna iaf lite pengar på utrensningar?!


Iaf, julen är väl över I guess. Tyvärr infann det aldrig sig en riktig julkänsla hos mig igår, då jag var depp ungefär hela dagen. Vilket såklart är jobbigt men ibland blir det så. Det har ju inte varit något bra de senaste månaderna, men det går väl över det mest nästa år...


Här kommer lite kassa bilder från igår på oss... Jag hatar mobilkameror egentligen, men jag orkar fan aldrig ladda min kamera längre så det blir ju med mobilen iaf, så njut av dessa antingen för dåligt ljus eller de med blixt där jag är blek som få och Johannes ser ut som en porrstjärna eller nått... :P Den enda som blivit bra är nog Olivia!!


     

       

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards