jANNi    |♥|

Alla inlägg under oktober 2006

Av ♥ Janni ♥ - 31 oktober 2006 12:35

Haj... well... hur ska jag börja... Nu är jag bara så uttråkad och jag ska jobba strax... Mickes sista dag på jobbet så man får ju säga tack och hej för denna tid! Kommer faktiskt sakna daj, sant! :D Jag är ledig imorn, men då jobbar älsklingen... så då spelar jag lite sen ska jag in till stan, måste klämma in mina vänner lite mellan jobb och älsklingen!! Jobbar på torsdag, men älskling ledig... vet inte vad han ska göra, kanske ska han spela lite och sen cykla till Mange som vanligt, ehhh... Älskling jobbar på fredag och jag e ledig.... hahaha som det kan bli! Hatar verkligen våra schema... de matchar aldrig utom i helgen. Ohhhh!! vad skönt de ska bli!!! bara mysa och pussas och sticka till Danmark till och med... de var ju storm sist vi skulle åka så palla vi inte.... men så ska vi laga mat och mysa och kanske kolla på Ice Age II..... me likey! Förlåt om jag var sur på dig bejbi! Du vet att jag inte är sur nu. Vetefan om de var pms eller va fan det var. Men ska inte ryta åt daj så igen! LOVAR! MEN TITTA NU BLEV DET TILL OCH MED FINT VÄDER!!! :P Puss me love you bejbi!! Tack för att du är min!kisskiss

Av ♥ Janni ♥ - 26 oktober 2006 12:32

Jadu... Då har man köpt biljetter till Bo Kaspers Orkester den 25:e.. wiiie... =O) Det var meningen att jag skulle överraska honom, men de gick inte så bra att hålla det hemligt! :D I suck... good ;) Nåja, ska städa lite nu annars händer inget viktigt idag... förutom mycket mys när Jacob kommer hem! Längtar bejbii :) Känner för att köpa nya jeans men hittar bara inga alls! grrr... fast inte så att jag inte har några, har ju massor som visar min otoligt fina rumpa ;) haha vadå höga tankar om sig själv! men va fan... nä nu måste jag dra, ha det! kisskiss

Av ♥ Janni ♥ - 11 oktober 2006 11:58

Jag bara satt där och kände hur varm han var hur gott han luktade och försökte att inte tänka på hans nakna, fina kropp på sängen. Har du märkt att ju mer man försöker att inte tänka på något, desto mer biter sig det just fast i huvudet?! Har du märkt en annan sak? Vilka snygga ögon han har? Och vilka vackra läppar? På kvällen när vi gått och lagt hos, låg jag vaken länge och lyssnade till hans andetag. Jag älskar dig Per JACOB Emanuel AHL! Du är underbar! kisskiss

Av ♥ Janni ♥ - 10 oktober 2006 14:01

IDAG firar jag och Jacob 10 månader!!! Vilket betyder att de snart är jul! Haha trodde du inte jag skulle skriva, men så är det.Fan... (förlåt att jag svär..) vad tiden går fort... ett och ett halv år sen studenten min! Känner mig lite gammal redan nu ;) men har ju Jacob hehe!Nu ska jag iväg och fira 10 månadersdagen med pojken min! Ha de fint allesammans!!kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards