jANNi    |♥|

Alla inlägg under januari 2007

Av ♥ Janni ♥ - 20 januari 2007 11:08

Maja du är ju helt underbar. Hon går på låda och äter kattmaten redan. Trodde hon skulle vara svårlärd med det. Hon älskar verkligen sällskap. Eftersom familjen som hade henne tidigare hade jättemånga djur fick hon nog inte lika mycket uppmärksamhet som hon får nu. :) [ännu mer av min bror som ska passa henne senare idag]Hon klättrar upp på soffan redan och när vi äter.Gärna uppför Jacobs byxor. Hon älskar att busa och sova. Hon vill absolut inte sova ensam under natten vilket vi hoppas att hon och Katla kan göra sen. Jag är bara rädd att jag rullar över henne när jag sover.Och nu klättrar hon över tangentbordet. hahahaVi ska snart ner till Malmö och hämta hem Katla så önska oss lycka till!kisskiss

MAU

Av ♥ Janni ♥ - 19 januari 2007 22:58

Det ända ni får nöja er med idag är lite bilder!

Av ♥ Janni ♥ - 17 januari 2007 14:21

Okej, jag sitter här i en totalt städad lägenhet och är smått uttråkad. Jag var så dum att jag inte lämnade lite till idag. Där är lite glas från igår att diska, men come on! Okej.. vad ska man hitta på?!Kollar lite på blödiga Oprah, finns inget annat men ska väl göra mig i ordning och kanske ta ett litet bad... mysigt.Annars har jag varit sådär på humör, har sjungit lite mycket så ha lite torr hals.. hahahaHar tänkt på Maja som vi by the way hämtar på fredag morgon! Men sen ska jag jobba direkt till klockan åtta. Jag vill ju bara vara hemma.. men Jacob är ledig så han kommer ta hand om henne. I och med att jag tänkte på Maja så tänkte jag på Lady. Haft henne nästan hela mitt liv , iaf så länge jag kommer ihåg. Saknar henne nu igen! På lördag åker vi ner till Malmö för att hämta hem Katla förhoppningsvis! Ja det kommer vi.. Janna kommer att gilla oss. Vi har bara lite problem med att fixa barnvakt till Maja i ett par timmar. Har frågar Nikolaj, men han har inte svarat tillbaka. *hoppas* Aja, nu ska jag kissa och sen gör mig i ordning och diska det lilla som finns... oh kom på att jag kan ju bädda sängen... heheVi hörs!kisskiss

Av ♥ Janni ♥ - 16 januari 2007 10:03

Idag känns det jättekonstigt.. jag har fått mig en katt och hon hämtas så snart som möjligt.Okej, såhär gick det till: Vi åkte halv åtta igår kväll för att komma fram, sicken tur vi sa halv nio till sylvia för vi kom lite lost, men som tur var kan jag läsa karta på landet också. Vi kom dit och hälsade fint som man ska göra när man träffar nytt folk. Vi blev påhälsade av deras tre hundartvå greyhound och en papillion/dvärgpudel. Men iaf vi kom innanför stängslet och direktså såg vi små springande kattungar och då snackar vi små!! Har inte sett så små ungar på jättelänge. Vi böjde oss ned och hon kom nosandes fram, lite blyg men så underbar.. tänkte bara hela tiden på att Maja skulle passa bra på henne. Hon är så liten och jag vågade knappt röra henne, var rädd att hon skulle gå sönder. :SMen det gjorde hon inte, men vi stannade där ett tag och tog ett kort på henne. Sen sa vi hejdå och att vi skulle ringa Janna opch ringa tillbaka idag. Sen ska vi handla lite kattsaker till min lilla bebbe. Nu väntar jag på en snubbe som ska rensa och nu kom de... brb...så tillbaka, kollar på MTV och David Guettas låt är på tv.. blir så party sugen när jag hör den låten!! Saknar att gå ut, men ska väl göra det snart hade jag tänkt. Har andra prioriteringar just nu för tillfället... Käkat pizza till unch mums... fan vad jag måste käka mycket för att jag inte ska bli sjuk. Fast jag blir ju iaf inte tjock!! yay! somliga har ju tvärtom. Tyvärr... g2g now!kisskiss

Av ♥ Janni ♥ - 11 januari 2007 16:17

Hallå! Länge sen igen. vad har hänt sen sist?! Jo att jag trivs som fan i min nya lägenhet. Den är verkligen riktigt snygg nu. Målningen och byte av golv kommer ju inte ske förrän om några månader, men det är jätte fräscht och jag har till och med vant mig vid tapeterna. Kan inte sätta upp mina gardiner i vardagsrummet ännu i och med att det är mönster på dem och det är mönster på mina väggar också.Vi har fotat den som den ser ut nu, men som sagt kan vi inte lägga in bilderna just nu eftersom vi inte har något internet. Men lägger upp dem snarast. Domen föll på en morgonflight till London Som tysta tunga steg på väg mot dig Domen föll trots att du alltid använt kondom Å med lien på svaj väntar din gamle vän Och som ni lekte när ni var barn Du stod i givakt med din rygg rak och tog fyrahundra slag Sömnen kom och du som låg så rätt i tiden Domen föll som tårar mot din skärm Sömnen kom som en åsikt högervriden Men mot dollar och yen blir döden lätt ett skämt Och som ni lekte när ni var barn Du förlorade ditt krig du står ensam kvar Och ingen kommer till ditt försvar Så du står givakt med din rygg rak och tar fyrahundra slagEn jätterolig nyhet [eller ja nyhet och nyhet. Det har ju varit planerat ända sen Juni typ. Vet inte riktigt när det var, iaf ett fåtal people vet] som jag och Jacob har väntat på kommer äntligen snart. Som vi inte sagt till många är att vi ska få tillökning till vår lilla familj. Nu har det gått åtta månader och tiden blir knapp. Jag vill ha namnet Maja om det blir en flicka. Jacob står fast vid Kajan om det blir en pojke. Kanske blir det både och. Vet man ju aldrig, men Kajan ska lillen icke heta. Det heter ju redan vår ovloV [244].Vi köpte ju bil den 26:e december förra året och gud vilken lättnad det blev när jag jobbar stängning eller öppning. Slipper ta två bussar sent eller jättetidgt på morgonen. Tacka Gud för Kajan alltså! *haha*Men inte Kajan Jacob! Inte Kajan för fasen!Hihi, nu står våra namn minsann på vår dörr också. Vi flyttade ju in i december men inte förrän i Januari på pappret så nu kom lappen på dörren min! J Ahl/J Willumsen. Tänk sen när det blir J/J Ahl. Eller hur fan kommer det stå då?!? Vet någon?!? JIPPI, FEBRUARI MÅNAD KOMMER BLI SÅ UNDERBAR! Liten bebbe och Jacob blir 21! Jag och Rikard har redan börjat luska ut vad jag ska ge Jacob! Det går inte jättebra, men lite idéer har vi. Den tredje februari får vi gäster! Det blir Rikard [maybe Betty], sen Sandra och Micke. Hoppas jag iaf. Då blir det revanch på Quackle och TP [jag gillar inte TP, det gör inte Jacob heller när han är onykter hahaha]. Vet inte om Kristoffer får lov att komma.. eller han vill kanske inte ens heller i ooch med att det är bara par sa han! haha... men lovar att det inte blir en massa gulligull, det blev det ju inte sist iaf!En sista sak, Jag blev Månadens medarbetare i december! Alltid något...Du och jag, Jacob... plus en massa bebbisar för resten av våra liv! Det är min dröm! DU är min dröm!KISSKISS2007-01-15 23:22 Uppdatering: Vi har nu varit och kollat på vår lilla bebbe! Det blir en flicka och hon ska heta Maja! På bilden kan ni se hur hon ligger i Jacobs armar och sover efter att ha satt i sig lite mat. Hon är min lilla bäbisälskling!!KISSKISS

Av ♥ Janni ♥ - 4 januari 2007 19:07

Hej, din lilla hora! Du har haft dig en del besökare du... Jag vet! fy dig! du äcklar mig så! *haha*Du härmar mig också lilla tjocka du.. rätt ironiskt att du kommer läsa detta!! Have fun reading it!*Blä*

Av ♥ Janni ♥ - 3 januari 2007 13:07

Tja! När skrev man här sist då? Julafton, det var ett tag sen... hihi Okej kommer lite bilder på lägenheten, men inga bra eftersom lägenheten är ju inte klar ännu så men skit i det! ;) Sen det fina halsbandet som jag har på mig på två av bilderna fick jag utav min underbaraste Jacob! I love you so much!ska ner och prata med min sjuka mamma! kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards