jANNi    |♥|

Alla inlägg under juni 2007

...

Av ♥ Janni ♥ - 30 juni 2007 22:14


Bland miljoner stjärnor så är det ändå du som är ljuset i mitt liv. Av miljoner stjärnor så är det du som strålar klarast i mitt liv, och stjärnorna är nästan lika vackra som dig!


Jeff Buckley - Halleluljah

Av ♥ Janni ♥ - 30 juni 2007 19:12

Tja!


När jag vaknade klockan halv åtta imorse så mådde jag verkligen skit! Det första jag tänkte var att jag kommer att spy. Dessutom hade jag inte sovit en blund för att min hostmedicin inte fungerar! Jag satt i tio minuter på toaletten, men det kom inget. Jag gick och lade mig igen och mamma väckte mig halv nio. Hon frågade mig när jag började och jag sa, nu. Så jag ringde till Felicia och sa att jag mådde inte så bra, men att jag inte hade spytt så om jag mådde bättre sen så skulle jag komma in [spyr man så får man inte jobba]. Jag började inte förrän klockan tolv idag då!


Efter det var jag och Elle runt på Veeela och köpte underkläder. Sex par trosor[!], en bh och ett pyjamas-set med "Hello Kitty" i rosa. Det är jättefint och skitsnygga trosor dessutom. Bara fina, fast allt passar på min rumpa! *wink wink*


Nu är farmor här och vi skrattar lite åt Vice som är lite kåt på Maja, men hon släpper inte till! Som tur är för jag vill verkligen inte ha några bejbisar nu inte! Ska ringa till djursjukhuset på måndag, skaffa de jäkla försäkringarna [tack för hjälpen, du är alltid till stor hjälp] och fixa min adressändring.


Jag hoppas den kommer snart, jag vill inte vänta mer nu och få veta något som inte passar in i mitt schema!


Musik: Fleetwood Mac - Dreams [tänker fortfarande på dig när jag hör den här låten. Som när vi övningskörde på Berga. Det hade varit så skönt att komma hem till dig just nu efter denna dagen och bara mysa hela kvällen.]


pussen!

Av ♥ Janni ♥ - 30 juni 2007 00:24


Tracy Chapman - Bejbi Can I Hold You



Sorry
Is all that you can't say
Years gone by and still
Words don't come easily
Like sorry like sorry

Forgive me
Is all that you can't say
Years gone by and still
Words don't come easily
Like forgive me forgive me

But you can say bejbi

Bejbi can I hold you tonight
Maybe if I told you the right words
At the right time you'd be mine

I love you
Is all that you can't say
Years gone by and still
Words don't come easily
Like I love you I love you

But you can say bejbi
Bejbi can I hold you tonight
Maybe if I told you the right words
At the right time you'd be mine

Bejbi can I hold you tonight
Maybe if I told you the right words
At the right time you'd be mine
You'd be mine
You'd be mine....



Av ♥ Janni ♥ - 29 juni 2007 23:47


Jag vill hem igen! Jag känner mig så ensam och tom här.


I’m here without you bejbi
But you're still on my lonely mind
I think about you bejbi
And I dream about you all the time
I’m here without you bejbi
But you're still with me in my dreams
And tonight
It’s only you and me


Jag vill bara hem nu!

Av ♥ Janni ♥ - 29 juni 2007 23:45


Coldplay - Trouble 


Oh no, I see,
A spider web is tangled up with me
And I lost my head
The thought of all the stupid things I've said

Oh no, what's this?
A spider web, and I'm caught in the middle
So I turned to run
The thought of all the stupid things I've done

I never meant to cause you trouble
I never meant to do you wrong
I, well if I ever caused you trouble
Oh no, I never meant to do you harm



Oh no, I see
A spider web and it's me in the middle
So I twist and turn
Here am I in my little bubble

Singing, I never meant to cause you trouble
I never meant to do you wrong
Ah, well if I ever caused you trouble
Oh no, I never meant to do you harm



They spun a web for me
They spun a web for me
They spun a web for me

Av ♥ Janni ♥ - 29 juni 2007 17:48


Patrice - Music



When my feet were in shackles
And my hands were in chains
You took my mind and made it settle
In a land so far away

When I was toiling in the fields (yeah)
You made me push on through
Yes I'm head over heels,
Over heels in love with you
Yes I'm head over heels,
Over heels in love with you

When I was in the womb
You made me wanna see this world
Every setting of the moon
I dreamt of you being my girl

Say ooh I can't deny
Without you I would be dead
And the day that I die
I die with you in my head,
Yes the day that I die
I die with you in my head,
In my head

There's just no get away
When you're dancing in my brain
When I'm cruising on your waves
Coulda never go astray (ooh)
Repeat chorus

Everything is music
I just put parts in a frame
To capture this very moment
And never let it go again
They use you and abuse you
And treat you like a thing
Forever I'll be faithful
have your back untill the end
Ever I'll be faithful
have your back untill the end

Me say wetin in deh talk deh talk talk talk
Gunshot it ah bark like dog ina di dark
as Babatunde enter the dance di dancehall
Babatunde
Me say wetin in deh talk deh talk talk talk
Gunshot it ah bark like dog ina di dark
as Babatunde enter the dance di dancehall
Babatunde

Av ♥ Janni ♥ - 29 juni 2007 17:27

[ursäkta den suddiga bilden. Det blev lite stressat när jag skulle ta den. Men ville ha den ändå.]


Tja!


Nu kommer jag inte sätta min fot i den lägenheten igen.


Idag städade vi. Jobbet ringde och undrade var jag blev av, jag hade fått ledigt idag eftersom två stycken delade på min tid. Det som var ännu roligare var att Felicia inte hade sagt något om det och att hon sen sa att hon inte visste något om det alls! Jahaja, jag ska minsann inte jobba idag sa jag rakt ut till Sandra. Emelie tog 11-15 och Lina 15-20 så jag var ju fri att göra exakt vad jag ville [städa]. Ovanpå det så var Emelie sjuk tydligen, men det var ju inte mitt problem och jag hade verkligen inte tid att tänka på det också! Inget annat att göra för dem än att ringa in någon annan.


Var och kollade i Jacobs nya lägenhet. Det var ju helt okej, lite roligt sätt att duscha bara. :)

Sen var vi på Burger King och käkade och Jacob fick två Double Whoppers för det blev något fel med hans mat! *hahaha*

Jag blev reeedigt mätt! Men gott var det fan!


Aaaa, nu då.. ja, var precis ute med katterna [kom inte så långt med Vince så fick gå tillbaka med honom] och Maja blev jätterädd för en bil som kom förbi så hon skakade halva vägen och pep litegrann.


Nu ska jag slappa lite på msn med Vince i knäet och bara dryga ut dagen! Leeesa lite bok!


Musik: U2 - One



pusshej!

...

Av ♥ Janni ♥ - 29 juni 2007 00:00



Kings Of Convenience - I Don't Know What I Can Save you From


Mycket spelad låt 2006... det kan inte bli mer källare! :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards