jANNi    |♥|

Alla inlägg under mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 31 mars 2008 20:30

Tja!


Jag är helt slut, vi tog sovmorgon innan vi tog ut i backarna. Jag var lite nervös, men det gick riktigt bra. Imorn ska vi till och med på en två timmars lektion klockan nio på morgonen! Palla gå upp tidigt för det. :D

Det har varit mulet idag och mycket dimma! Det vill vi inte ha ju. Men vi åkte ett par timmar ändå. Kommer dock inte få träningsvärk alltså. :) Sen var det in på "Högis" på afterski. Högis, fan vad löjligt namn säger jag bara. Fast killen som sjöng med gitarr var ju rätt kul han. Vi tog någon öl i alla fall. :)


Gud, jag är trött... orkar inte skriva idag faktiskt. :)


Ni får ha det så bra tills jag piggnat till!


Jag saknar dig... jag vill kramas...


pussar!



Av ♥ Janni ♥ - 31 mars 2008 10:05

Tja!


Då har man borstat bissisarna och ska strax kleta på lide smink [mamma ockuperar badet just nu]. Dock inte mycket, känns inte så lönt att vara särskilt snygg här upp hellor. :D


Idag är det dimmit, men det lättar rätt fort tycker jag. VIs ka hyra skidor till lilla mig. Mamma och pappa har ju egna. Suck... men jag åker inte så ofta som de gör. Sen blir det lite övningsåk, hehe.. jag och mamma tänkte ta en två timmars lektion. Både hon och jag har aldrig gått på skidskola. Hm.. ingen i min familj har det så det kunde ju varit bra för en. Men själv tycker jag ju att jag åker rätt ok. :) Jag har ju trots allt åkt sedan jag var fyra år så. Något kan man väl! :P


Nej, men nu när det klart i badet så där försvann jag....


Musik: Tue West - Sig Du Er Sikker

pussisar!

Av ♥ Janni ♥ - 30 mars 2008 14:30

Hallå i molniga Helsingborg!


Nu sitter jag i bilen övanför Karlstad. Sitter och lyssnar på ett program på p3 om avshållsamhet. Alltså..  nejtack, det är inte min grej. Jisses, vad USA är ett knepigt land.


Vi har ungefär tre, fyra timmar kvar av resan. Sen är vi framme skulle jag gissa på. Det är soligt, men ingen snö ännu. Det har varit lite här och där, men inte så mycket att man vill ut och leka. (A)


Har ätit två mackor och druckit en halvliter Cola så nu är jag allt lite kissig, men kan hålla mig ett tag till. Är extremt trött, men kan inte sova i bilen. Jag kan inte.


Vi har suttit och lyssnat på Downloadslistan. Mycket bra blandad musik tycker jag faktiskt. Mamma gillar tydligen Rihannas - Don't Stop The Music. :D


Nu ska jag nog stänga av datorn och kolla ut på naturen igen. Vi hörs senare!


pussa!




...

Av ♥ Janni ♥ - 30 mars 2008 00:00


Bon Jovi


--------------


This Romeo is bleeding

But you can't see his blood
It's nothing but some feelings
That this old dog kicked up.

It's been raining since you left me
Now I'm drowning in the flood
You see I've always been a fighter
But without you I give up.

Now I can't sing a love song
Like the way it's ment to be
Well I guess I'm not that good anymore
But baby that's just me.

And I will love you baby always
And I'll be there forever and a day always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and the words don't rhyme
And I know when I die you'll be on my mind
And I'll love you always.

Now your pictures that you left behind
Are just memories of a different life
Some that made us laugh
Some that made us cry
One that made you have to say good bye.

What I'd give to run my fingers through your hair
To touch your lips to hold you near
When you say your prayers try to understand
I've made mistakes I'm just a man.

When he holds you close
When he pulls you near
When he says the words
You've been needing to hear
I'll wish I was him, that his words were mine
To say to you till the end of time.

That I will love you baby always
And I'll be there forever and a day always
If you told me to cry for you I could
If you told me to die for you I would
Take a look at my face
There's no price I won't pay
To say these words to you.

Well there ain't no luck in these loaded dice
But baby if you give me just one more try
We can pack up our old dreams and our old lives
We'll find a place where the sun still shines.

And I will love you baby always
And I'll be there forever and a day always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and the words don't rhyme
And I know when I die you'll be on my mind
And I'll love you always.

Av ♥ Janni ♥ - 29 mars 2008 22:22

Tja!


Jag önskar du och ni var här hos mig. Jag är väldigt ensam nu. Varken katter eller gullet på över en vecka nu... snyft...


Som jag kommer sakna er. Men hey, det finnes msn! :D




Musik: Kent - Vid Din Sida


Kärnvapen tester är vackra på håll. Vi ses igen.

Av ♥ Janni ♥ - 29 mars 2008 19:45


Hur kan du vara så säker på ditt svar
Hur kan du vara så iskall ren & klar
när det finns platser i Vintergatan kvar
som vi aldrig får se...

!!!

Av ♥ Janni ♥ - 29 mars 2008 19:00


Jag har tre olika känslor för den här låten!


Bo Kaspers Orkester - En dag Att Bli Kär på

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards