jANNi    |♥|

Alla inlägg under oktober 2011

Av ♥ Janni ♥ - 31 oktober 2011 12:00


Pray God you can cope.
I stand outside this woman's work,
This woman's world.
Ooh, it's hard on the man,
Now his part is over.
Now starts the craft of the father.


I know you have a little life in you yet.
I know you have a lot of strength left.
I know you have a little life in you yet.
I know you have a lot of strength left.


I should be crying, but I just can't let it show.
I should be hoping, but I can't stop thinking


Of all the things I should've said,
That I never said.
All the things we should've done,
That we never did.
All the things I should've given,
But I didn't.


Oh, my darling, make it go,
Make it go away.


Give me these moments back.
Give them back to me.
Give me that little kiss.
Give me your hand.


(I know you have a little life in you yet.
I know you have a lot of strength left.
I know you have a little life in you yet.
I know you have a lot of strength left.)


I should be crying, but I just can't let it show.
I should be hoping, but I can't stop thinking


Of all the things we should've said,
That were never said.
All the things we should've done,
That we never did.
All the things that you needed from me.
All the things that you wanted for me.
All the things that I should've done,
But I didn't.


Oh, darling, make it go away.
Just make it go away now.



Av ♥ Janni ♥ - 29 oktober 2011 14:00

Moshi Moshi!


Jag sitter och lyssnar på ett program som tar upp mitt favorit klädmärke. Jag tycker det är mycket intressant att folk blir så himla provecerade av det. Sen ärvi ett rätt lättprovecerat folk. Alla får väl ha sin egen smak? Känns lite som dagens I-landsproblem att ens lägga ner ork på att diskutera vad andra har på sig. Sen är det typiskt svenskt när jag säger såhär: "Kom inte och tror att du är nått, för det är du inte..."

 

Fritt land, fri vilja? Det var vad jag trodde iaf.




 




Av ♥ Janni ♥ - 27 oktober 2011 16:15


"Hyenor! Jag avskyr hyenor. Hur tänker du bli av med de här odjuren?"

"Levande bete."

"Bra idé! Duuu!"

"Kom igen Timon, ni måste göra en skenmanöver..."

"Vad vill du jag ska göra då? Klä mig som tjej och dansa hula hula?"

Luau

Är du sugen på en saftig stek så titta hit
Ät min kompis Pumbaa för han är en kraftig bit
Är en härlig rätt, prima fläskottlet
Och jag lovar du blir riktigt mätt

Bara skinka - Jupp, jupp, jupp
Prima skinka - Jupp, jupp, jupp
Svin men fin-fin - Jupp, jupp

Du kan också kallas för ett svin!




BÄST! Den hade jag som ringsignal i min förra phone...

Av ♥ Janni ♥ - 27 oktober 2011 15:30

Av ♥ Janni ♥ - 27 oktober 2011 14:00


You are my sunshine
My only sunshine
You make me happy
When skies are grey
I hope you noticed
How much I loved you
How could they take my sunshine away

Av ♥ Janni ♥ - 26 oktober 2011 23:00


so this is the grand finale
the crescendo of demise
this is the happy ending
where the bad guy goes down and dies
this is the end
with me on my knees and wondering why?
cross my heart, hope to die
its my own cheating heart that makes me cry
 


Av ♥ Janni ♥ - 26 oktober 2011 22:00

Moshi Moshi!


Idag har jag en skitdag... eller den började fan sämre än sämst. Efter att jag satt igång min krylltångsmojäng och plattan till mitt ägg så drog jag ut fläkten och hörde en jävla explosion. Har aldrig varit med om en sån smäll... hela lägenheten dog! HELA... det har aldrig hänt innan heller. Jag blev livrädd för smällen och Jolle gapade från badrummet om vafan jag höll på med. Skakis säger jag vad jag hade gjort så kommer han och frågar mig om jag blev rädd. Klart som fan jag blev rädd sa jag och fick en bamsekram. Ja, vad har man inte karlar till... Tur han var hemma! Hadeinte vetat vad jag skulle göra annars. Och vi som inte ens har proppar som andra har. ;)


Sen kom jag ner till tåget och då var det försenat så jag gick upp igen och dubbelkollade att det var åtta vi började. Gick ner och väntade... vet inte hur många förseningsplings det kom men tåget kom inte förrän kart i åtta... 45 min.. Isch.. Iaf, försenad kom jag till skolan och skämdes när jag gick in försent, men vad ska man göra liksom.


Jag höll dessutom för första gången under denna terminen att somna mitt i en föreläsning. Så trött jag var.. Dock fick jag reda på att jag var även godkänd på essädelen av tentan med G+ till och med. Har nog inte sagt det men vi har bara G och U så vår G gräns är VG. Så i detta fallet fanns det U,G-,G,G+,G++. Krångligt javisst!


Så jag var super glad resten av dagen. Dock helt jävla död... huvudvärk och dödstrött tog jag mig till ica för jag inte har fått någon apesinkrokantchoklad på eviheter.. har fått tillbaka cravings för den smaken. Så passade på att inhandla annat... :)


Så nu har jag lite småtråkigt, men får väl dra mig in i sängen... har sovmorgon imorn! Gud vad skönt. :)



 



Av ♥ Janni ♥ - 24 oktober 2011 14:00

Moshi Moshi!


För första gången på länge är jag avslppnad kan ni tro! Jag har faktiskt inte tänkt eller gjort något som har med skola att göra förrän jag gick upp vid lunch idag. Ja, jag sov till lunch idag. Det var inte meningen men jag satt uppe lite för länge igår så jag kände mig alldeles för trött vid nio. Lika bra att sova ut idag. Kan gå upp nio imorn.. för då jag jag fan ta med också ledig! Mouhahahaha... som Johannes säger "Du ska inte klaga på skolan." Han vet faktist inte vad han snackar om! Han vet själv att han inte hade pallat med det. Han var faktiskt på kurs förrförra veckan. Han sa han mindes varför han hatade skolan... så han hade inte pallat att plugga vidare. Så det så!


Iaf... mina referenser på E5 är fixade och den är sen länge publicerad, så vad ska vi göra idag? Ingen aning! :P


Annars har jag inte gjort så mycket i helgen. Vi hade kalas för Johannes i lördags, han fyllde ju år på min tenta dag. Vi bjöd på våfflor och kaffe och sen lite grogg när det blev kväll. Gästerna stannade till åtta, halv nio... så det blev lite för sent för mig att åka till Carro för vi skulle festat. Vi bestämde att vi tar det en annan helg. Dock skulle hon ha inflyttningsfest den femte, men såklart kan jag inte då... Tjejerna och jag snackade också om att halloweenfest då men det gick ju inte eller för sig så kanske den fjärde nu. Vi vet inte ännu. Jag hoppas, det är kul att klä ut sig ju.


Sen är det ju bestämt att vi ska ha Disneykväll hos Dessan och nu är hennes DVD fixad! Vi har inte lyckats klämma in någon dag ännu för när vi diskuterade det hade vi för mycket i skolan. Så just nu är det väldigt fritt. Men kan tänka mig att när vi har bestämt dag är det mycket då med. Går liksom i vågor. Jag har redan gjort min lista, dock vet jag inte var jag la den. Men iaf, jag Jenny och Madde har samma första plats: Den lilla sjöjungfrun. :D


Ovanpå allt skulle Dessan ha inflyttningsfest på fredag (?), men då ska vi fira Bengt. Men Jolle sa vi kunde gå tidigt från hans föräldrar och vara med på Dessans inflyttningsfest. Menar det va! Det är bra att han gillar mina klasskamrater. Han vill bjuda över dem igen sa han, så det har ju varit lyckat då! :)


Sen på lördagen ska vi fira vår tre års dag. Det blir inget speciellt. Det enda jag vill är att han inte glömmer det iår. Han har ju lyckats glömma en av dem, men också lyckats komma ihåg en av dem. Hälften vunnit ellor? ;)


Varför kommer allt på en gång och inte lagom utspritt... wtf...


Och en sak till, äntligen säger jag bara, äntligen har The Walking Dead startat i USA igen! We freakin' love that show. Vi har sett fram emot den hel sommaren. Den och Gossip Girl of course. Jolle och jag sitter bänkade varje söndag (även om jag är ett till två avsnitt före) och käkar pizza till Gossip Girl. Jolle får verkligen panik av den serien. Det är väldigt gulligt. 


Oj, har inte ätit nått idag... kanske dags?



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards