jANNi    |♥|

Alla inlägg under oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 31 oktober 2007 23:45

Tja!


Ska strax sova, men tänkte skriva lite först. Var ledig idag så städade lite så jag kunde packa lättare. Skulle träffat Bahia, men bebben blev tydligen lite gnällig.


Snälla grabbarna var som lämnade mina och tösernas varor. Körde mig till banken och lite till. haha!


Sen var jag på jobbet och gick en sväng på Väla med Sandra. Hmmm.. vad ska man ha på sig på fredag! Har fan bara smutstvätt nu ju!


Duschade och åkte hem, har packat lite lådor nu, tre stora och fem små. Kommit en bit på vägen i alla fall tycker jag. Det är bara det att man vet inte riktigt vad man kan behöva eftersom jag inte ska flytta allt nu i helgen. Ska ju måla och sånt först! :D


Skrik på honom, Sandra! Skrik!
 

Musik: Fleetwood Mac - Go You Own Way



pusshej!

...

Av ♥ Janni ♥ - 31 oktober 2007 20:30


Blind girl I missed you

I missed you so much
I've been sending letters, trying to call you
But I can't seem to get in touch

I bet your mom and dad was scared of me
Or maybe they just care about their dollars
I think back upon summer camp
And I think I wanna show you more colours

Here's white, here's black
Here's the colour of my heart as I'm starting to crack
Deep red, dark blue
I think I'm in love with you
(think I'm in love with you)

Blind girl I wish you were here
I wish we come closer
I wish you had met my family
My mom and Bulldozer

I think upon summer camp
On new year's eve, when we danced
And I could sit and watch my life go by
Where I could take a tiny chance, 'cause

Someday I'll be stuffed in some museum
Scaring litte kids
With the inscripture "carpe diem"
Something I never did...

But can you remember how we rode shiny horses
And we set courses for the sky and the ocean
And I tried to explain it to you
But it was too huge

Blind girl I miss you
Blind girl I miss you
Blind girl I miss you


[Jens Lekman]

Av ♥ Janni ♥ - 31 oktober 2007 11:00

Tja!


Urk, vad trött man kan vara idag. Skulle gått upp nio och det gjorde jag också. Men la mig ner igen, bad girl! ihhhh.


Idag ska jag städa, sen kommer min lilla special leverans och sen får jag bebbe besök. Wiiie! Har inte sett honom ännu, hörde honom när vi pratade i telefon. :D


Näe, nu måste jag ta mig något att äta. Magen kurrar, det har den gjort sen igår kväll.


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 31 oktober 2007 00:30

Tja!


Inte så jättetrött, men det blir sängen nästa. Har haft tjejbesök och filmkollande nu av Jenni och Sandra. Wiiiiie! Meget deiligt tøser! Längtar till helgen.


Vi ska ha tjejmiddag någon helg också kanske den tionde. Eller den 23/11, 24/11. Blir nog bäst den 23/11 faktiskt.  Vet inte hos vem vi ska vara hos, men tror nog att det blir utgång efter. Mycket troligt. Annars så ska Jenni ha sin 20 års fest helgen den 17/11. Så då blir det partaj där med. Uppbokad hela nästa månad redan nu när jag tänker efter med sittningen på Halland den 9/11. :D


Vi kollade på The Heartbreak Kid och den var mycket rolig. Bilden jag lagt upp kunde vi inte fundera ut. Den är från filmen. Hmm... WTF!?


I alla fall...


Det blir rätt mycket som händer i helgen faktiskt. På fredag och lördag ska jag jobba. På fredag ska jag hämta nycklarna till det nya placet. Ska ut på kvällen och på söndag ska jag på konsert med Sandra och Jenni. Sen måste jag hinna med lite pluggande också! Kommer få mycket mycket sovkamrater i helgen!


Jag vill köpa min platt-tv! Får inte för mamma! :(


Näe, time for bed!


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 30 oktober 2007 20:00


orkar inte.

Av ♥ Janni ♥ - 30 oktober 2007 18:00


Mitt mål var då att köpa en [lägenhet].

...

Av ♥ Janni ♥ - 29 oktober 2007 21:30


[Nemo]

Av ♥ Janni ♥ - 29 oktober 2007 21:18

Tja!


Jobbat idag. Jag som trodde att jag slutade fyra, men jag slutade klockan sex. Riktigt jobbigt! Men sen var jag också handlade lite lotion på Body Shop och en sån doftsak med olja [mysk såklart], mycket söt.


Både hämtade och lämnade paket från H&M, och fick en jättemjuk polotröja. Väldigt mysig. Köpt svart nagellack. Sen åkte jag och duschade och sen hem. Varit hemma en timme och inte gjort något vettigt. Slängde en massa sopor och tänkte kolla på The Mighty Heart med Angelina Jolie nu.


Bokade biljetter till ett av mina favoritband också. Jag, Sandra, Jenni och Sandras polare ska till Lund och kolla på dem på Söndag.  Wiiie!


Annars då. Skallebank, men klagar inte.


Musik: Sonata Arctica - Tallulah 


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards