jANNi    |♥|

Alla inlägg under maj 2009

Av ♥ Janni ♥ - 13 maj 2009 22:55

Tja!


Well, har ju helt kommit av mig här så jag har gått och skaffat mig en twitter. Vet inte om det är min grej, men ska testa lite. Ifall jag inte skriver så mycket här så kommer jag nog åtminstone uppdatera mig lite där. Får se hur det blir. Jag flyttar iaf om två dagar. Nu känns det helt konsitgt. Det har inte riktigt kännts som att jag ska flytta förrän nu. Imorn ska jag tvätta alla skitiga saker och lakanen så sängen bara är till att hotta åt helvete så att säga. Men det känns skitbra. Jag är verkligen glad över det här. Båda mamma och pappa frågar mig om hur det känns. Det känns bra, är det fel? Med tanke på att jag flyttar till Klippan och inte från Klippan?


Annars går nog allt bra. :)


bajbaj!

Av ♥ Janni ♥ - 8 maj 2009 21:45


Hur svensk är du?

[    ]  Ditt efternamn slutar på -son, -lund, -gren eller -holm

[ x ]  Du vet någon som har samma förnamn som du

[ x ]  Du vet någon utanför din släkt, som har samma efternamn som du

[ x ]  I din familj finns det två barn

[    ]  Du bor i villa

[    ]  Du bor i en tätort

[ x ]  Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla

[ x ]  Dina föräldrar har gift sig

[    ]  Din pappa är yngre än din mamma

[ x ]  Du/ni har en bil av ett svenskt märke

[    ]  Din pappa heter Lars

[    ]  Din mamma heter Anna

[    ]  Du har blå ögon

[ x ]  Du har tillgång till internet hemma

[ x ]  Du har egen mobil

[ x ]  Du har eget rum

[ x ]  Du har varit i Danmark

[ x ]  Du har varit i Norge

[    ]  Du har varit på Gotland

[    ]  Du vet vilken av Vänern och Vättern som är störst

[ x ]  Du vet vad Vänern och Vättern är för något

[    ]  Du/ni har husvagn

[ x ]  Du känner någon som har husvagn

[    ]  Ingen av dina föräldrar röker eller snusar

[    ]  Du har ingen släkt som kommer från andra länder

[    ]  Du idrottar mer än två gånger i veckan

[ x ]  Du/ni har eller har haft hund och/eller katt

[    ]  De flesta i din familj är blåögda

[ x ]  Du äter snabbmat

[ x ]  Du följer en serie på TV

[ x ]  Du är kär

[ x ]  Du är född i mars, april, juni, augusti eller december

[    ]  Du är blond


Räkna ihop dina kryss och multiplicera med 3.


Vilket betyder att jag är 57 % svensk. Vilket skräp. Jag är 50 % dansk 50% finsk, men svensk medborgare. Jävligt stolt.

...

Av ♥ Janni ♥ - 4 maj 2009 16:00

Av ♥ Janni ♥ - 4 maj 2009 11:11

Tja!


Tack och lov är helgen över. Om det inte hade varit för den fantastiska OB vi har på helgerna hade jag fan inte jobbat. Jovisst, tiden går fort och det är enkelt att vara trevligare när det är mycket att göra. MEN jag får ju inte träffa min pojke. Dessutom hade han grabbkväll i lördags och jag var hos mamma och pappa och mormor var där. Jag drack någon smultroncider och fick värsta utslaget på bröstet. Det var nog något jag inte tålde.


Alltså jag vet fan inte vad jag ska skriva längre. Det känns som det går för lång tid mellan gångerna så om jag skulle uppdatera er om allt skulle det innebära att jag får sitta här en timme och skriva. Och det känns lite tradigt att bara skriva en rad om allt som hänt. Jag kan väl skriva så gott det går då.


Veckan har gått fort förbi som vanligt och det är bara två veckor tills det att vi flyttar. Jag känner mig en aning stressad över att jag har så mycket skit. Jag har inte så mycket flyttlådor här hemma så får packa lite i mina rosa resväskor också. Vilket funkar bra faktiskt. Men ska låna av mamma och pappa och sen Nikolaj och Caroline har väl några jag kan få.


Det var tänkt att vi skulle köpa köket nu till denna helgen, men nu räcker inte pengarna förrän nästa lön så jag hoppas att det kommer funka ändå. Nog om flytten, orkar inte tänka på det.


I torsags öppnade ju Gina Tricot mitt framför oss. Det är nog det bästa som hänt Familia på länge. H&M där ute suger balle. Så jag och My som var lediga följde med Carro och öppnade tidigt och käkade pannkakor till frulle och väntade på att Gina skulle öppna gallret. Jag kan ju säga att jag handlade. :P Plus att vi har 10 % där. Jag hittade världens sötaste kjol som jag senare har sett i blått också. Lite sugen blir jag på att köpa den. Jag älskar blått! Men jag köpte fyra bodies i svart, vit och aprikos, två kjolar i aprikos och grå och två halv korta byxor i blå och beige. Jag fick dessutom 20% på de beiga eftersom de var lite defekta. :P Perfekt.


Valborg då ja, det blev återigen en lugn Valborg för min del. Lite grillning och så och myspys i en park. Sen degade vi på soffan hos Carro. Så trött jag var.


Sen har det inte varit så mycket som är värst att nämna. Utom att jag flyttar om två veckor. Wiiiiiiiiiie!!! <3


Nu ska jag ner i förrådet och bära upp grejs.


bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards