jANNi    |♥|

Alla inlägg under juni 2008

Av ♥ Janni ♥ - 30 juni 2008 22:45


Kollade lite på bilder. LOL!

Av ♥ Janni ♥ - 30 juni 2008 22:22

Tja!


Nu har jag fått ett halvryck. Jag sov kvällnap och blev lite sur sen så jag tog tag min trötthet och hämtade på en plast påse och plockade. Jag plockade och plockade och nu är det nästan inget kvar att plocka upp! Skönt. Imorn blir det damma diska och dammsuga.


Jag har också sorterat mina smycken och tror mig jag kastade hälften. Men skönt för nu har jag fixat så de e lätta att hitta och inte en korg som jag hade förr. Så förhoppningsvis kommer jag byta oftare nu. :)


Ingen som märker något ändå! :D


Har kollat lite på kläder som jag och Carro ska beställa på Friday! :) Kolla dessa! :O Grymt heta!


Aja, tillbaka till det sista plockandet. :)


Musik: Coldplay - Lovers In Japan


puss

Av ♥ Janni ♥ - 30 juni 2008 19:45



dom brände ner grönan
och skolan står där
ensam nu
cykelställen står tomma än
trots att loven är slut

dom fäller kastanjeträn i alléen
framför skolgården
jag rör mig tyst
hör inte hemma här
jag är vålnaden

jag vet inte varför
men kanske är det därför
jag minns det så väl
dina stora ögon
dina bruna händer
dina vassa knän

var det dig jag såg
som en skugga ur mina drömmar
var det dig jag såg
dig jag svor att aldrig glömma

dom gräver i parken
och frosten i marken
blir ett försvar
vid hörnet av kyrkan
där järnvägen går
har dom spärrat av

någon ligger i gräset
med frostiga kläder
så stilla och vit
blåljusen blinkar
tänk vad man kan göra
med en liten kniv
jag vet inte varför
men jag återvänder alltid hit
det var väl
något vi gjorde
något vi sa här
som förändrade mitt liv

var det dig jag såg
som en skugga ur mina drömmar
var det dig jag såg
dig jag svor att aldrig glömma
var det dig jag såg
som ett spöke från döda drömmar
var det dig jag såg
har jag äntligen lyckats glömma?


Kent - Järnspöken.

Av ♥ Janni ♥ - 30 juni 2008 17:30

Tja!


Jag har bara en fråga. varför har jag inte skrivit!?


Jag orkar inte, jag har ingen ork i kroppen kvar. Jag vill bara ligga och kolla tv hela dagen. Jag känner så mycket väl igen detta. Det bådar inte gott för framtiden detta.

Av ♥ Janni ♥ - 29 juni 2008 20:00


Just because I'm losing

Doesn't mean I'm lost
Doesn't mean I'll stop
Doesn't mean I would cross

Just because I'm hurting
Doesn't mean I'm hurt
Doesn't mean I didn't get
What I deserved
No better and no worse

I just got lost
Every river that I tried to cross
Every door I ever tried was locked
Ohhh and I'm...
Just waiting 'til the shine wears off

You might be a big fish
In a little pond
Doesn't mean you've won
'Cause along may come
A bigger one

And you'll be lost
Every river that you tried to cross
Every gun you ever held went off
Ohhh and I'm...
Just waiting until the firing stopped
Ohhh and I'm...
Just waiting 'til the shine wears off

Ohhh and I...
Just waiting 'til the shine wears off
Ohhh and I..
Just waiting 'til the shine wears off


Coldplay - Lost!

Av ♥ Janni ♥ - 26 juni 2008 21:36

Tja!


Sådär idag stannade jag lite längre och frostade av en av frysarna eftersom man knapp kunde byta glass. Det var väl på tiden antar jag. Sen imorn blir det min sista stängning. Ok, har stängning på lördagen också, men inte bara det utan öppning med. Lite glassig tid. :)


Annars har dagen gått förbi smärtfritt och har halvstädat. Jag diskade i alla fall...


Sen var jag och köpte lite stenar till min nya vas som jag köpte igår. Very very najs må jag säga. "Vad gör du här? haha..." - Mikael från Hemtex [min föredetta stammis] "Jag skäms för jag var här igår med, men du var inte här då!" - Jag, lite små generad.


pusshej!



Av ♥ Janni ♥ - 26 juni 2008 12:45

Av ♥ Janni ♥ - 25 juni 2008 23:30

Tja!


Jag har haft för mycket saker för mig, eller kanske alldeles för lite. Jag vet inte var jag slutade, men jag ska försöka uppdatera bra.


Ja, som sagt hade jag ju bara en kort och okej vecka förra veckan så det var underbart. Jag jobbade, var två rundor på Väla och på systemet bägge gångerna. Jag är inte alkis, men följde med stumpan som skulle handla till midsommar. Ja, sen städade jag faktiskt på torsdagen och rent blidde det. Men inte nu mer. Det är ju ändå en hel vecka sedan nu så klart jag stökar till här. :)


Alright. Jag var ledig på midsommar och tog en sovis. Sen åt jag lite lite lunch och kollade film. Gjorde mig snygg och cyklade ner till Carolin som hade varit hos sina päron. Så vi packade klar och sen tog jag, Stoffe och Carro cyklarna till Margarethaparken där sällskapet väntade. Vi grillade, eller alla utom vi, och spelade kubb. Vi fick gå åtta kilometer för att kissa. Det var ju inte så jäkla kul. Efter det så var vi hemma hos Carro och Stoffe och där sjöng vi karaoke. Det hela slutade tyvärr på Max. Jag har aldrig varit med om en äckligare hamburgare. Till och med hemmagjorda hamburgare, vilket jag avskyr, har jag lätt käkat. Men fan inte Maxburgare. Den smackar verkligen papper.


Aja, det var så trevligt och jag la mig runt fyra. Det var iofs rätt kallt att cykla hem dock.


Upp och hoppa klockan tolv, lite najs med sovisar, och väcka Carro som skulle komma till mig. Så vi cyklade till Maxi och inhandlade en jävla massa godis, ostbågar, jordgubbar och gjorde chokladfondue med. Så jävla mätt man blev, men vi klarade oss. Vi kollade på Sex And The City avsnitt och sen blev klockan fyra så vi gjorde oss i ordning och blev riktigt heta. sen cyklade vi till henne och hon bytte till finkläder.


Sedan gick vi till söder och in på Bion med godipåsen i högsta hugg. Men såklart funkade inte den biomaten, så självklart fick vi stå i kö. Men vi bytte av varandra för att hinna kissa innan vi skulle bege oss in och sätta oss. Vi slapp iaf minst fem minuters reklam.


SATC var faktiskt en bra film. Jag må ju säga att jag bölade mycket under hela. Det var till och med ett tillfälle, där tårarna äntligen har torkat och man fixat sig så man inte såg ut som helvete, som man faktikst började böla igen! Fasen alltså!


Efter filmen gick vi hem till Madelen och där var det fotboll för näsan hela slanten. Men vi spelade charader. Jag hatar charader men jag offrade mig lite med att hjälpa tjejerna att gissa iaf. Vilket gick rätt bra, killarna vann första och vi andra. Lätt vi hade vunnit nästa med. :)


Det blev inte så jätte sent när vi gick hemmåt. Men vi var hungriga så jag, Carro, Stoffe och Tobbe gick till Grillpunkten, där vi säger att vi aldrig ska äta, och åt. Vi tog hem det och åt. Sorry.


Sen ja, sen cyklade jag hem i kylan och ja. Sov jäkla gott.


Jag var ledig på söndagen och gjorde inte ett jota. Film hemma hos brorsan med båda Maja och Vince. Det var trevligt, även om jag höll på att somna under Sagan Om Ringen.


Måndag. Heldag. Och bussen kommer inte som det skulle! Jag blev arg. Så vi fick vänta på nästa.


Tisdag sov jag länge och orkade inte göra något. Nu börjar vi två istället för tre vilket inte är så jävla skoj. Hann bara vara hemma i två timmar sen var jag tvungen att sticka till jobbet. Bussen till jobbet var ju såklart skitsen eftersom det flesta bussarna har fått mega problem nu med det nya automatgrejsen. Tror ni inte bussen hem inte kommer då heller. Det var också samma personer som fick vänta på nästa. Gissa om vi kokade när bussen kom.


Onsdag. Samma sak fast bussen till jobb var någorlunda i tid iaf.. Skulle in och handla eftersom jag hann handla igår när bussen var sen till jobbet. Men där skulle det ju ringas och frågas en himla massa. Därför kom jag sent idag med! Helvete. Tack och lov så kom bussen hem idag. Det gjorde mig jätteglad.


jag har också handlat lite mer saker. :) Berättar om det imorn bitti!


Dock blev jag lite chockad när jag skulle betala räkningarna idag. Det var inte nådigt.


Polygami är inte min grej. Men jag gillar Poly. 


Nej, nu känner jag att jag måste sova!


Musik: Athlete - Wires


nattipuss!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards