jANNi    |♥|

Alla inlägg under juli 2011

Av ♥ Janni ♥ - 29 juli 2011 16:00


Never knew, I could feel like this
Like I've never seen the sky before
Want to vanish inside your kiss
Everyday I love you more and more


Listen to my heart, can you hear it sing
Telling me to give you everything
Seasons may change, winter to spring
But I love you, until the end of time



 

 

Av ♥ Janni ♥ - 25 juli 2011 10:30



Du kan mærke jeg ryster
Hver gang du indtager mit sind
Dine øjne slår gnister
Når hånden den rammer min kind
Kører alting af sporet
Jeg husker alt det der skete glemmer alt når du gør mig ondt

Av ♥ Janni ♥ - 22 juli 2011 13:00



Who do you think you are?
Runnin round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Who do you think you are?

...

Av ♥ Janni ♥ - 22 juli 2011 10:30


I take you home,
I kiss your eyes,
before you fall asleep.

I hold your hand,
you understand,
my world is all you need.

Av ♥ Janni ♥ - 22 juli 2011 09:30

denna har jag letat efter ett tag nu... det stod ju inte att det var Gigi D'agostinos remix så lite svårt då! hahaha iaf lyssna och njut!




Av ♥ Janni ♥ - 12 juli 2011 21:00


Hope it hits you hard, if it hits at all


So you finally know, what you really want


Maybe then, I'll be gone forever


Av ♥ Janni ♥ - 11 juli 2011 17:30


Nu är jag hemma från Ödåkra för denna gången, tröttare än tröttast! :P


Veckan har varit jobb som vanligt och denna är samma. Jag var tvungen att jobba i fredags tyvärr. Men var ju ledig lördag till måndag så det var ju bättre än inget.


I torsdags satt jag fast på åsen i 1 ½ timme för där var en olycka... så det var ju skitskoj... lite arg var jag allt.


Fredagskvällen var vi hos Jolles föräldrar och grillade och hade trevligt. Sen blev det sängen rätt så tidigt.


Vi sov inte så länge, men vi började inte tvätta förrän klockan nio så här hänger en massa tvätt och jag orkar inte ta bort det alltså. Denna förkylningen tar kål på mig snart.


Vi åkte och tog ett dopp på eftermiddagen och sen gjorde vi oss i ordning för vi skulle till hans föräldrars grannar och äta. Som jag har varit onyttig hela helgen! Jag som inte äter nått godis under veckorna nu eller dricker någon cola. Men ja, tog väl igen det där... hehe, så länge vågen visar mindre och mindre kilo så är det skitsamma.


I söndags var ju och cyklade dressin och jag vet inte vad jag tyckte. Men obehagligt över ån var det iaf. Vi hade lite fika med oss och sen åkte vi hem för att kolla formel 1. :/ inte jag då ju...


Kvällen innebar inte mycket knop, vi låg i sängen och kollade på film och jag ville inte lägga mig för jag skulle köra och hämta dem mitt i natten. Så halv tolv fick Jolle somna och jag satte mig vid datorn och väntade ut tiden. Gud jag var så trött när jag körde. Inte alls skoj, jag var lite rädd att jag skulle somna. Det gick bra och pappa fick nöjet att köra på hemvägen. Jag somnade nästan och det var riktigt jobbigt... jag sov iaf till elva typ. Trött...


Nu har jag handlat och vi ska göra maud. Kyckling Mango Chutney blir det!


    











Av ♥ Janni ♥ - 6 juli 2011 21:00

Moshi Moshi!


Jahaooo.... jag vet inte varför jag loggade in, för jag orkar inte skriva nått egentligen. Jag har missat min tvättid idag för jag var tvungen att jobba idag igen... Just nu känns hela veckan pajjad för inget är bra just nu känns det som. Jobbigt på jobb, jobbigt hemma (trött och varmt) och har ett jobbigt hälsotillstånd. Jag tror jag mår ännu mer kasst för jag är deppad. Det var ett tag sen, men den kom väl med den "röda" som behagade att komma tillbaka efter bara en månad utan piller.


In other news... jag har hittat ett par short i garderoben som jag numera kan knäppa. Så visst händer det grejer! :D


Annars är allt som vanligt... snorigt som vanligt. Jag har varit sjuk i fyra veckor...


Jag var och drack kaffe med moster och mormor i måndags när jag hade städat hela eftermiddagen. Jag trodde jag var ledig i tre dagar efter min tradiga jobbevecka så jag åkte dit och stannade rätt sent. Men hade missat samtal och ja, vad ska man göra.. vi är två så det var ju bara att ställa upp.


Tur jag skulle på Robyn på kvällen för då kunde jag inte ta hela passet. Det var förresten väldigt bra. Lite väl mycket dötid emellan "banden" men Robyn var riktigt bra. Fick en lten skada sen när vi alla skulle på bussen hem igen. Så jag fick ett fint Bamse plåster på såret! Dock har jag ont i arbågarna och knäet efter igår... :(


Imorn blir det jobb igen och förhoppningsvis kan jag få ledigt på fredag och njuta av en långhelg!! Sen går vi igång igen på tisdag. Håll tummarna!




    




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards