jANNi    |♥|

Alla inlägg under juli 2012

Av ♥ Janni ♥ - 31 juli 2012 15:39

Men det är lite körigt hos oss just nu. Inte mellan oss utan hos oss. Ni får ursäkta mig.

Av ♥ Janni ♥ - 29 juli 2012 14:00

Det var lite dålig connection igår när det regnade och blåste så inläggen jag publicerade då blev helt cp... hehe. Jag ville bara meddela det. Har tagit bort dem nu iaf.

Av ♥ Janni ♥ - 28 juli 2012 13:50

Vi är och campar i Råbocka med hela familjen.

Grillning för hela slanten är det!

Vi har till och med varit på skattjakt idag.

Av ♥ Janni ♥ - 27 juli 2012 10:50

Just nu vill jag gärna dö. Jag mår så illa att jag inte kan resa mig och gå till köket för då spyr jag. Det blev en snabb kisserunda sen blev det sängen fort som fan. Jolle fick komma med två Ipren o en kaffepilla. Jag ligger nu i soffan och kollar på Lois & Clark. Fattar inte varför jag helt plötsligt har fått sån hemsk mensvärk. Det är fruktansvärt jobbigt för jag är inte van vid att må såhär. Jag brukar aldrig gnälla över mensvärk. Jag menar tänk den dagen jag inte är ledig när jag råkar få min mens. Det lär inte gå så bra alltså.

Jag vill inte ha piller egentligen, men fortsätter det såhär måste jag nog skaffa mig det igen.

Av ♥ Janni ♥ - 26 juli 2012 23:22

...när man får feberfrossa efter en dag på stranden.

Jag är vanligtvis anti ränder Janni. Skulle helst vilja sola naken om jag kunde. Men efter denna sommarens dåliga väder skiter jag i allt vad ränder heter och pallar inte knyta upp och knyta, knyta upp och knyta. Så nu har jag en fin vit rosett på den röda ryggen. Har iofs vara bränt nedre delen som inte brukar få lika mycket sol.

Jag väntade att jag skulle bränna mig för jag hade inte mer en 15 och en gammal 20 hemma.

Iaf jag har varit på HBG festivalen en svängom med mamsen! Ci såg på RixFM där dead by april som jsg kunde tänka mig att se kumde inte komma. Jag åt iaf min langos och vi tog sedan varsin American Spinn Cream och lyssnade på Darin. Snacka om fast och kall glass. Det var brain-freeze hela vägen ner i magen! Satan vad kall den var... Den frös också till på ytan.

Nu blir det bingen, är supertrött!

Av ♥ Janni ♥ - 26 juli 2012 16:10

Jag är lagom trött och är på väg hem efter en dag på stranden.

Ikväll blir det Helsingborgsfestivalen med mamma. Det är Rix FM och det är det ända hon giter gå på. Dock ska jag käka langos! ;)

En liten bild på Martin som är nergrävd!

Ni får gärna också följa mig på Instagram där jag lägger upp bilder.

Av ♥ Janni ♥ - 26 juli 2012 13:04

Gräver en grop som de sedan fyller igen.

Kastar lite mongoboule..

Av ♥ Janni ♥ - 26 juli 2012 12:02

Nu ligger jag och glassar på stranden med en bunke idioter. Hihi

Förlåt för mina bleka ben men det får ni ta.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards