jANNi    |♥|

Alla inlägg under juni 2011

Av ♥ Janni ♥ - 28 juni 2011 13:00

Det finns ett bra band som jag lyssnat på någon månad nu. Riktigt bra faktiskt och jag älskar deras nya album. Speciellt denna låten:




Av ♥ Janni ♥ - 27 juni 2011 15:00



Jag ska stjäla en skatt



Den som döljer sig vid regnbågens slut


Den är min, den är du



Av ♥ Janni ♥ - 27 juni 2011 13:00

Moshi Moshi!


Tja, det händer inte alltför mycket här i Kippet. Jag jobbade i onsdags och torsdag. Det blev faktiskt lite att göra under onsdagen men torsdagen var död. När jag kommer hem från jobbet brukar jag inte göra så mycket mer än äta och sitta i soffan med Jolle. Rätt tradigt att hela dagen går åt när jag jobbar. Som tidigast kan jag komma hem klockan sju. Men då måste jag vara klar med redovisningen och köra till banken kvart över sex.


Sen var det midsommar och vi gick på promenad och plockade blommor till kyrkogården. Sen när vi kom hem sov Jolle middag för han gick upp sex... jobbigt att inte kunna sova. Vi gjorde oss i ordning iaf och cyklade till hans föräldrar.


Under lördagen gjorde storhandlade vi faktiskt. Det har vi inte gjort sen innan jag slutade skolan. Jag skulle iofs behöva handla idag igen för jag jobbar nu till söndag istället för lördag så behöver lite mellanmål och färdigmat. Känns rätt tradigt om jag ska vara ärligt, men vad gör man. Jag är iaf ledig fem dagar nästa vecka så då får jag lite semester vacation. Någon som vill hitta på nått? :P


Det var jobb igår och det var relativt lagom mycket att göra. En lagom dag för mig. Trött var jag dock. Plus att jag är duktigt trött på min förkyling som vägrar att släppa!


Hehe, igår när jag skulle gå in och lämna pengarna kunde jag inte hitta mitt kort. Jag blev så sur för jag pillar liksom inte på det om jag inte jobbar så det sa vara där det alltid är. Iaf, jag hittade det när jag rivit genom hela plånboken! Suck...


Vi åt hambuare när jag kom hem och kollade på film, sen la vi oss vid halv elva. Idag sov jag till tio, jag ska sova länge imorn med för jag ska upp tidigt fram till söndag sen... blööö....


Idag ska jag åka till mamma tänkte jag, kanske äter där också. Jag har inte bestämt mig för om jag ska ta bussen eller vad. Måste ju handla och lite tradigt att åka med maten på bussen. Kanske hon kan köra mig till tåget. Har ju inte råd att ta bilen dit.


För övrigt har jag inga pengar och det är inte direkt superskoj... tur jag betalade min Robyn biljett i februari. ;)


Ibland önskade jag att jag hade vunnit på lotto. Jag vill vara ledig under sommaren och ha pengar...


Av ♥ Janni ♥ - 21 juni 2011 15:00


...blir bara snyggare och snyggare för varje år! När han var med i Scream filmen var jag inte alls förtjust i honom, men har sett honom senare i Die Hard 4.0 och där tyckte jag han va het. Sen Hitman där han var ännu hetare och nu I am number four där han är snyggast! Alltså, han är nog min drömman på riktigt. Han vill jag ha!


    

Av ♥ Janni ♥ - 21 juni 2011 12:30


Den här versionen av Miracle of love av Eurythmics är riktigt fin. Lite mjukare än originalet. Men det är början av låten som jag verkligen älskar. Lyssna på gitarren i början.


Av ♥ Janni ♥ - 21 juni 2011 10:30


den här lillkillen kan dansa!

Av ♥ Janni ♥ - 16 juni 2011 11:30


Den här katten har tålamod.... men till sist så!


Denna är bäst!













Av ♥ Janni ♥ - 14 juni 2011 22:00

Moshi Moshi


När jag var yngre lyssnade jag väldigt mycket på panflöjt, en av de finaste instrument jag vet. Och jag fick en sådan härlig känsla när jag nyss såg folksam reklamen med gitarrversionen av denna.



Jag råkade komma in på My heart will go on och shit den låten sitter fortfarande som berget i hjärtat. Det skär riktigt.







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards