jANNi    |♥|

Alla inlägg under april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 30 april 2007 22:15

Tja!


Ikväll har jag bara slappat vid tv:n och ätit jordgubbar. Första gången i år då. De luktade verkligen sommar och det gör hela mitt kök nu då! Ska dammsuga bara och plocka undan lite hade jag tänkt. Sen blir det läggdags. Är faktiskt lite trött och ska upp tidigt imorn bitti. Hoppas på simning och sen Väla med Cajjo. Se om man handlar något till helgen? Eller om man skulle ha samma som sist fast ändra det lite. :)


Hoppas det blir HIF imorn, har bara sett dem en gång innan och då spelade de mot Celtic, när Henke spelade där. Då kom till och med Rod Stewart dit och sjöng för oss. Det är faktiskt sant! Jag tror däremot att HIF förlorade, jag kommer ju inte ihåg det! *hahaha*


Musik: P. Diddy feat. Christina Aguilera - Tell Me



kisses!

Av ♥ Janni ♥ - 30 april 2007 17:43

Tja!


Nu gör lilla jag lite toast vilket blir min kvällsmat. Okej, inte så matigt men det räcker. Ska ner och se om Willys har öppet. Det är ju i alla fall inte en röd dag, men man vet aldrig. Idag blev det lite "övertid" eftersom Schacken inte hade koll på när jag slutade. hmmm... don't mind!


Ska strax käka då då sen blir det städning och sen slappa framför tv:n och datorn ikväll. Inget planerat för idag/ikväll, men jag tycker det är lite skönt faktiskt.


Ha så skoj på jobbet idag! Vet att du tycker det är kul där. Hälsa "Ättekulla Johan" om han är där! ;) Kan ju höra av dig om du har tråkigt och inte kan sova inatt eller morgon!?


Ha en trevlig valborg allihop!


Musik: Melody Club - Fever Fever



kisskisshaj!

Av ♥ Janni ♥ - 30 april 2007 09:38


Cause you're all I want
You're all I need
You're everything, everything
You're all I want
You're all I need
You're everything, everything
You're all I want
You're all I need
You're everything, everything
You're all I want
You're all I need
Everything, everything...

Av ♥ Janni ♥ - 30 april 2007 09:11

Tja!


Idag blir det lite jobb och slappa. Ska städa lite också hade jag tänkt mig. Jag har lite kläder och damm som ska bort. Jag somnade med lampan tänd i sovrummet inatt. Fast det var bara för att jag låg och läste lite papper tills jobb idag. Vince brukar ligga och kolla in mönstret som bildas i taket när lampan är tänd. Helknäppt! Maja har just nu super utbrottet på en av mina mattor i hallen. *hahaha*


Jag känner mig trött återigen och vet inte vad som pågår. Ska börja med mina vitaminer och se i fall de hjälper. Skulle inte tro det eftersom de inte hjälpte sist. Får se vad som händer.


Musik: Blind Guardian - Lord Of The Ríngs



Possar!

Av ♥ Janni ♥ - 30 april 2007 00:21

Tja!


Ska nu lägga mig för att sova, men ville bara säga att jag blev hundra kronor rikare igår! Wohooo!


Musik: Nightwish - The Phantom Of The Opera



nattiposs!

Av ♥ Janni ♥ - 29 april 2007 23:35

Kerran vain haaveeni nähdä sain

En pienuutta alla tähtien tuntenut

Kerran sain kehtooni kalterit

Vankina sieltä kirjettä kirjoitan


Luojani, luoksesi, anna minun tulla siksi, miksi lapseni minua luulee

Sinussa maailman kauneus, josta kuolema teki minusta taiteilijan

Luojani, luoksesi, anna minun tulla siksi, miksi lapseni minua luulee


Oman taivaan tänne loin

Anna minun päästä pois

Oman taivaan tänne loin

Anna minun päästä pois

-------------------------------------------------------------------- 

Only once I could see my dream

Didn't feel the smallness under the stars

Once I got bars in my cradle

As a prisoner I write a letter from there


My Lord, to you, let me become what my child thinks I am

In you is the beauty of the world, of which death made me an artist

My Lord, to you, let me become what my child thinks I am


My own heaven I created here

Let me get away

My own heaven I created here

Let me get away

Av ♥ Janni ♥ - 29 april 2007 22:59

Tja!


När Janni kom hem så la hon sig i soffan runt sex tiden och somnade snabbt och vaknade halv tio! Men är inte bakis mer så. Var och jobbade så hade nog anstängt mig så att jag behövde nappa lite. :)


Nu är jag lite trött, men hade inte somnat om jag lagt mig i sängen nu. Har trean på i bakgrunden och kollar på lite Spiderman 2 då & då. Sådär kul. Pratar med lite folk på msn. Kul.


Musik: Nightwish - Crownless



Pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 29 april 2007 18:10

Tja!


Nåja, mitt humör är sååå jävla bra idag faktiskt även om jag var lite bakis imorse. Jag vet inte vad jag ska säga om igår heller. Det hände och det hände inte saker. Inga stora skandaler den här gången i alla fall. ;)


Vet inte ens om jag ska säga hur förloppet gick till igår. Vi började i alla fall hemma hos Carolina, efter ett tag kom Charlotte. Vi drack, snackade skit och fixade håret under tiden. Vi stack ner till "vinkällaren" och träffade lite old people. För att citera Carolina. "Shit, jag känner mig som en  fjortis." Ja, så vi drar ner till Tivoli och kommer in och lämnar av oss kläder och springer på min Laj. Sällan han säger att jag ska ta det lugnt, han ska inte säga något! Men ändå, vi partajar tills att Rikard och co. kommer, får reda på lite roliga saker av en polare "har du knullat henne?" Blir uppraggad av en tjej. Faktiskt lite smickrande. Blir av med Carro och dansar med andra. Drar jag mig långsamt hemmåt runt tre tiden. Blir erbjuden skjuts på tre olika håll. Jag har en ängel som vakar över mig tills jag blir hämtad. Och en som ringer bara för att ringa!?


Tack för att du hämtade mig! Somliga ställer ju i alla fall upp. Includning my Laj.


Musik: Tomas Andersson Wij - Jumbotronen


poss!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards