jANNi    |♥|

Alla inlägg under november 2009

Av ♥ Janni ♥ - 10 november 2009 12:00

Tja!


Ny vecka igen. I lördags efter jobbet kom Mäklarmy och hämtade mig och vi körde till Klippan och tog lite lådor och grejer i bilen och körde det in till Helsingborg. Efter det blev det en runda till. Vi var vrålhungriga vid detta laget så vi åkte till Mezo och åt kvällsmat. Sen åkte vi hem. MEN. My avgassystem hade pajjat nu så vi fick åka hem till henne och byta till hennes föräldrars bil. Shit, hennes bil lät som en båt. Igår var jag och Jolle och flyttade resten av lådorna och allt smått. Det som återstår nu är det stora sakerna. Vi var helt slut efter igår, jag trodde till och med att jag skulle spy i trappen. :S Då är det bara att vänta till Söndag. Jag kommer vara något rastlös hela veckan. Har lite lite kläder som jag kan använda denna veckan ut. Kul. Annars är väl allting ok. Det känns lite skumt. Det är inte lönt jag åker till lägenheten egentligen eftersom jag inte har så mycket förvaring ännu. Bättre jag flyttar helt på söndag efter jobbet när jag är ledig på måndag. Då kan jag pilla lite och kanske be pappa hjälpa mig under kvällen med hänga upp mina hyllor och grejer så tv:n kommer upp. Då borde mitt internet också ha kommit. Men idag är det måndag och en vecka tills dess. Arrrrrrh! Ibland går inte tiden så fort man vill. Gud, jag gnäller. Aldrig nöjd. :P


Iaf jag ska se vad jag kan göra för mat. Sen ska jag duscha och gå till Ica och skicka ett paket.


Ha de fint!

Av ♥ Janni ♥ - 2 november 2009 16:30

Tja!


Idag packar jag. Eller försöker, som vanligt gör man massa annat också som jag inte ska egentligen. Det är en ny månad och det innebär att jag flyttar denna veckan. Det ska bli kul. Även om det känns trist på samma gång eftersom jag har inte valt detta. Men livet är som livet är.


Helgen har varit väldigt rolig faktiskt. I lördags var jag, My och Carro hemma hos mig på tågaborg och hade lite mys med en bärbar dator, kortlek och alkohol. Sen drog vi till BAKOM och jag posade på strippstången. Det var riktigt dålig musik så vi gick efter en timme. Vi drog till Petters och åt maten på vägen hem. Jag och My crashade på Tågaborg.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards