jANNi    |♥|

Alla inlägg under mars 2007

Av ♥ Janni ♥ - 31 mars 2007 10:58

Hur bor du: I lägenhet.Hur och vart vill du bo i framtiden: I en stor vindsvåning i New York såklart... hmm... betyder ju att jag måste bli något vettigt här i livet.Brukar du komma i tid: Japp!Vad hade du i din mun senast: Frukost mackor.Har du bra kondition: Den är väl okej.Hur lång är du: 165 cm.Hur känner du dig just nu: Lite trött, orkar inte jobba, men jag måste.Hur upplever du dig själv som person: Snäll!?Vanligaste färg på dina kläder: Svart, men hinner inte kolla upp det just nu!Kan du laga mat: Det händer väl att det går bra :)Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar på Donken...Vad har du på dig: En v-ringad top och trosor, har inte kommit längre ännu.Har du någon fobi: Ogillar verkligen djupt/mörk vatten...Hade du en bra kväll igår: Okej, jobbade och sen drygade jag tills att jag skulle sova.Vilket är ditt senaste inköp: Två par vår/sommarskor och en massa hårband med rosetter och sånt på! :)Din favoritdryck på morgonen: Oboy!Projekt just nu: Lampan och gardinerna som ännu inte blivit uppsatta på grund av förseningar i schemat!Vilken tid gick du upp idag: 10:00, försov mig en aning.Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Ja faktiskt, man vet ju aldrig hur hemsk man ser ut senare i livet! hahaVar fick du dina senaste pengar ifrån: Jobb!?Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, sov hos mamma & pappa.Vad hade du sönder senast: Mitt förhållande, med världens underbaraste!?!? Varför misslyckas jag alltid?Senaste alkoholintag: Hmm.. det var i förra veckan, mer kommer jag inte ihåg.Har du haft mörkt hår: Nej, har inte velat färga mitt röda fina lockiga hår. Det skimrar i guld i skolskenet!Är du morgonpigg: Nja, inte så ofta. :PVem snackade du med senast: Mamma, hon ringde och väckte mig! :SStjärntecken: Lejon. ;)Varm favoritdricka: Varm choklad.Alkoholhaltig favoritdricka: Breezer eller vitt vin.Snällast denna vecka: Många.När gjorde du senast något riktigt dumt: Den 18 mars...När hånglade du senast: I torsdags...Saknar du någon nu: Ja!!!Hur ofta loggar du in på Lunarstorm: 1 gång per dag kanskeGillar du dokumentärer: Inte alltid, många kan vara långtråkiga!Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska, tyska & danskaNär fikade du senast: Det var nog i veckan med Liz!Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ibland inte mycket tyvärr! Det sabbar en del för mig.Jag får ont i magen: När jag gråter.Senast sedda filmen: King Arthur.

Av ♥ Janni ♥ - 31 mars 2007 09:56

Tja!Jag är lite trött, men solen är ute idag igen så det är skit najs! Önskar bara jag kunde dela det med någon!? Känner mig lite lost i solskenet. Bara två dagar till... *suckar*Funderar lite om allt & inget just nu... känner mig som om jag flyter ute i luften utan vingar. Det är jobbigt att drömma, för det man drömmer saknar man ju bara! Just nu kan man inget få verkar det som... det finns bara en person för mig... och det är du!I två veckor har jag fått gråta mig till sömns för att du inte "känner för det"... Men visst knulla mig, gör det! Du saknar väl känslor för mig ändå, det trodde jag aldrig! Jag trodde att du någonstans inom dig visste att det var mig du ville ha. "TACK FÖR ATT DU ÄR MIN MED! Det känns precis som när vi träffades för ett år sedan. Du har precis åkt och jag saknar dig redan så! Behöver dig så mycket mer än något annat! älskar dig så otroligt mycket min Janni!"Jag önskar...Jag saknar...Jag älskar...hej!

Aj!

Av ♥ Janni ♥ - 30 mars 2007 23:17

Sommartid Jag är tystnaden och vinden.Mitt land är ditt land allt är fritt.Sommartid Jag är lyssnaren, som tårar mot din kind.Min dröm är din...Så länge hjärtat mitt slår, så minns jag dig när,du stack ett hål i min kevlarsjäl.Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl.Kom gör ett hål i min kevlar... själ.Sommartid, var är hjärnan här är våldet.Mitt land är mitt land, bara mitt.Sommartid, i socialstyrelsens folder är allt svart och vitt.Din dröm är min...Så länge hjärtat mitt slår, så minns jag dig när,du stack ett hål i min kevlarsjäl.Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl.Kom gör ett hål i min kevlar... själ.Så Länge hjärtat mitt slår, så minns jag dig när,du stack ett hål i min kevlarsjäl. (Min dröm är din nu)Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl.Kom gör ett hål i min kevlarsjäl. (Din dröm är min nu)Så Länge hjärtat mitt slår, så minns jag dig när,du stack ett hål i min kevlar själ. (Min dröm är din nu)Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl.Kom gör ett hål i min kevlar... själ...Vad ska jag göra nu!?

Av ♥ Janni ♥ - 30 mars 2007 21:55

Tja!Okej, enligt the people på jobb så går det ett rykte om att jag och Kristoffer skulle ha något på G! Ville bara döda det här och nu med att säga det har vi inte. Så då var det avklarat. Rätt rolig stängning idag, även om vi blev klara sent och att Carolina missade bussen. Men jag tänkte oj, jag ska cykla men tar bara fem minuter. hihihiJag har tydligen glömt att äta mat idag.. gud, hur kan man göra det. Bara för att jag gick upp sent i morse så har jag inte ätit något. Jag lovar, det ska inte hända igen! Hmm.. vem jobbar man med imorgon då? Schacken! Sen har vi FC som antagligen har sin uppkörning imorgon! *hoppas* Carolina är också där hela dagen nästan... Richard P, JEZPER [eooo], Malin, Linnea, Lina, Emma, jag [hihihi] och Friiiiida! :PDet är en del piffiga personer... hehe! Längtar dock inte tills imorgon! Jag vill bara sova bort hela helgen. Ska snart sova tyvärr, men saknar Maja och Vince. Musik: Kent - 400 SlagSka slappa lite nu, "innan klockan slagit tolv".pusshej!ps. saknar dig!

Av ♥ Janni ♥ - 30 mars 2007 21:51

På vägarna i nattså jagar vi ifattMed karta & kompassingen vila, ingen rastVad som än har gjort mig elak, fegVad som än har hänt, är allt mitt felVad som än har gjort dig vänlig, renAllting är försentPå vägarna i nattkan jag hålla mig för skrattMitt leende som sköldmot tårarna som föllVad som än har gjort mig elak, fegVad som än har hänt, är allt mitt felVad som än har gjort dig vänlig, renAllting är försentVad som än har gjort mig elak, fegVad som än har hänt, är allt mitt felVad som än har gjort dig vänlig, renAllting är försentVad som än har gjort mig elak, fegVad som än har hänt, är allt mitt felVad som än har gjort dig vänlig, renAllting är försent...

Av ♥ Janni ♥ - 30 mars 2007 15:05

På vägen tvättas spåren borten olycka blir minnen blottRusningstid strax innan Julså glömmer nån ett varningsljusNär Jag blir gråNär Jag fallerOrkar Du för två?När idag blir igårKommer Du att älska migdå?En gammal sång får en helt ny texten äcklig röst som billig sex& Jag har inga vänner kvarVisst är livet underbartNär Jag blir gråNär Jag fallerOrkar Du för två?När idag blir igårKommer Du att älska migdå?Det spelar ingen rollom Du håller mig hårtIngen kommer attminnas om 100 årJag är rädd att man glömmerglömmer alltSom vi glömde att viälskade varandraHåll ut Jag behöver digHåll ut Jag behöver digHåll ut Jag behöver digHåll ut Stå ut med migStå ut med migJag behöver digJag behöver digStå ut med migJag behöver digJag älskar digStå ut med migJag behöver digStå ut med migJag behöver dig...

Av ♥ Janni ♥ - 30 mars 2007 14:56

Tja!Nu ska jag strax åka till jobb... solen har inte varit lika framme idag. Bara ett par timmar på jobb idag. Skönt!Är jag vacker? Hur kommer det bli med skola, ska jag söka eller inte? Pengar, kommer jag klara mig? Kärleken, kommer den dö ut? Kommer jag någonsin älska så villkorslöst som jag gjort nu? Vad ska jag äta ikväll? Går det något på tv som man kan slösa bort sitt meningslösa liv på? Vem jobbar idag? Blir det roligt? Kommer FC klara sin uppkörning? Kommer du sluta älska mig?Har så många olika tankar, men de flesta vet ni nog vad de handlar om!Musik: Kent - Cowboyspusshej!

...

Av ♥ Janni ♥ - 30 mars 2007 13:19

It might not be the right timeI might not be the right oneBut there's something about us I want to sayCause there's something between us anywayI might not be the right oneIt might not be the right timeBut there's something about us I've got to doSome kind of secret I will share with youI need you more than anything in my lifeI want you more than anything in my lifeI'll miss you more than anyone in my lifeI love you more than anyone in my life...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards