jANNi    |♥|

Alla inlägg under maj 2010

Av ♥ Janni ♥ - 31 maj 2010 14:15


Har inte bestämt mig om jag vill låsa den eller länge den kommer vara låst, men ett tag iaf... Har haft funderingar på att jag ville låsa den. Kanske bara vissa inlägg till att börja med? Iaf, skriv en kommentar om du vill läsa inläggen som jag väljer att låsa.





Av ♥ Janni ♥ - 31 maj 2010 14:00

 

~

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my everything

~

Av ♥ Janni ♥ - 31 maj 2010 13:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Janni ♥ - 30 maj 2010 00:30


Mina favoriter gick det inte bra för, men det gör det aldrig så jag är van. ;) Det var faktiskt en hel näve bra låtar iår. Kunde lätt gjort en top 10. Iaf... Tyskland vann, väldigt bra och catchig låt som sätter sig direkt. Kanske därför! :D Jag vet inte hur mycket jag kommer lyssna på den, men lite iaf! :)

 

GRATTIS TYSKLAND! :D

Av ♥ Janni ♥ - 29 maj 2010 15:00

Jag har alltid älskat hårdrock, så länge jag kan minnas har jag lyssnat på så kallat heavy metal. Antagligen för jag blivit så hjärntvättad att jag inte ens vet varför. Men jag känner mest i hjärtat för hård musik. Det ska absolut vara med melodi, annars anser jag det är skräp. Jag vill inte bara lyssna på någon som gapar och skriker röven av sig genom hela låten utan något direkt innehåll. Ja, vart vill jag komma med detta. Jag vet inte riktigt, men jag tänkte dela med mig av en väldigt bra låt, enligt mig då givetvis. Hoppas ni inte anser det är skräp. Den är från ett av mina abosluta favorit band innan Anette då såklart. För Anette är kass, Tarja ska det vara. Det är dock svårt att välja just rätt låt att lägga upp här då det finns en miljon låtar att välja mellan.





~

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I'll bleed forever

~

Av ♥ Janni ♥ - 29 maj 2010 00:30


Nå, jag har fått min pms. Förr räckte det med kort stubin och ilska, men nu är det full blom på ångest. Som man kan trycka ner och nedvärdera sig själv. Det klarar jag alldeles utmärkt alltså. Dock är jag lite för trött för att skriva egentligen, tänkte mest visa mina nygjorda muffins. Om jag orkar ta upp det imorn, gör jag det.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards