jANNi    |♥|

Alla inlägg under juli 2010

Av ♥ Janni ♥ - 30 juli 2010 11:00


Har egentligen inget vettig att säga. Det regnar och är kallt. Jag mår illa och är trött. Verkligen ingen bra dag för mig känner jag nu. Vadska man göra för att peppa. Inte direkt så jag vill köra bil idag. :S Blööööö...



...

Av ♥ Janni ♥ - 29 juli 2010 11:00



sömnen bedrar mig med min hjärtesorg.

Av ♥ Janni ♥ - 27 juli 2010 22:00


Dagarna går utan att jag skriver. Sen har jag glömt allt jag gjort. Dessa dagar har varit lite jobbiga. Har väl inte gjort så mycket mer än att köra och fördriva tiden. Jag åkte till Klippan igen på torsdagskvällen och stannade till söndag eftermiddag. Nu har vi börjat med crocket over there. Det blir en sak tills vi tröttnar och sen en ny grej. Jag har inte direkt varit något big fan av crocket så jag spenderade fredagen med att kolla på när Jolle fixade min cykel. :D Efter två år med punka, fick min fina rosa cyklen se solen igen!


Martin och Jolle spelade crocket hela eftermiddagen och jag kollade mest på. Kvällen innebar lite Alien innan vi la oss. Lördagen var i rundor i båstad, ängelholm, torekov och glimminge. Hade lite picknick och bara umgicks. Det roligaste var nog när vi åt donken i Hembygdsparken i Ängelholm. :P Där jag också blev nödig och kissade i buskarna. Haha


Söndagen var slappedag. Det var ju kallt hela helgen och jag hade bara shorts så Jolle var underbar och körde mig till Ödåkra. :D Gött med service. Annars har jag väl kört och inte gjort något kul.


Trött, som vanligt. Inte så glad heller, faktiskt väldigt nedstämd över barnet. Jag vill behålla det. :(


Jaja, jag ska på ultraljud imorn. Sen får vi se.

Av ♥ Janni ♥ - 26 juli 2010 20:30



Det verkar så enkelt vännen
Ändå är det så obegripligt svårt

Av ♥ Janni ♥ - 25 juli 2010 13:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Janni ♥ - 25 juli 2010 13:00



And I need you, then what?
And I leave you, then what?

Av ♥ Janni ♥ - 22 juli 2010 15:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Janni ♥ - 21 juli 2010 20:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards