jANNi    |♥|

Alla inlägg under november 2006

Av ♥ Janni ♥ - 29 november 2006 21:39

Då har man packat lite, men orkar inte packa mer nu! Har ont i huvudet och känner mig lite småensam. Vill bara mysa framför tv:n med Jacob. Måste bara plocka undan det sista också.. fy fan med skräp man har samlat på sig. Vad händer annars? ehm, just nu inget drygar framför datorn, skulle åkt iväg, men stannade här?! För detta?! OKEJ! Whatever!VARFÖR ÄR DU SÅ UNDERBAR - Jag älskar dig så!You say you want Diamonds on a ring of gold You say you want Your story to remain untold But all the promises we make From the cradle to the grave When all I want is you You say you'll give me A highway with no one on it Treasure just to look upon it All the riches in the night You say you'll give me Eyes in a moon of blindness A river in a time of dryness A harbour in the tempest But all the promises we make From the cradle to the grave When all I want is you You say you want Your love to work out right To last with me through the night You say you want Diamonds on a ring of gold Your story to remain untold Your love not to grow cold All the promises we break From the cradle to the grave When all I want is you You...all I want is... You...all I want is... You...all I want is... You...kisskiss

Av ♥ Janni ♥ - 28 november 2006 18:34

Wiie! Gissa vem som är klar med all julklappshandling för i år! Skönt känns det som fan... men okej, Norge dådå!Norge var så fint, typ tre gånger finare än fattiga Stockholm! okej, jag gillar verkligen Stockholm, men gillar Oslo mer nu *hihi*Vi har handlat lite saker till lägenheten, totalt onödiga men fina saker. :PVi har också handlat julklappar till nästan alles! Har Jacob kvar, men har min lilla hemlighet! :DFast att båten inte ska stanna i Helsingborg mer så gjorde den det. Fast inte för att få på passagerare utan en läkare. De ropade upp på båten att det behövdes läkarhjälp, men det fanns inte så de var tvungna att stanna i Helsingborg. Fin stad vi har :)Fick lite bilder, men Jacob sa att det var svårt att få fokus på så långt håll. :P Snart bär det av till lägenheten och jag längtar så, hehe vet inte varför. Kanske för jag vet hur mysigt det är att bo själva! Längtar tills vi gör det. IGEN! *haha*Gutgut!kisskiss

Av ♥ Janni ♥ - 26 november 2006 11:35

okej, SHIT! SHIT! SHIT! hush, vad bra de var igår! De spelade verkligen alla de låtar som man ville höra. Den bästa låten var ju definitivt Vi kommer aldrig att dö.. och med det introt! Oh, gud vad bra den var! Andra favoriter var ju Dansa på min grav, En dag att bli kär på och Innan klockan slagit tolv! Jag tycker faktiskt verkligen om deras nya album även om det inte är lik deras vanliga musik.Men om inget annat så hörs vi på tisdag!kisskiss2006-29-11 18:00 Uppdatering: Glömde säga en rolig sak som hände på konserten. Det var ett par som gick upp och dansade pardans till låten Undantag... Det var coolt! kisskiss

Av ♥ Janni ♥ - 25 november 2006 17:08

Halloj!Jobbat färdigt för denna veckan och ska ner i stan och käka middag med Jacob och fira vår nya lägenhet! Efter maten ska vi se Bo Kaspers Orkester på helsingborgs konserthus! :)Imorn dådå!! Som jag har längtat efter detta! Vi åker till Norge imorn och kommer hem på tisdag. Skönt att komma iväg lite nu så man kan vila upp sig inför julrushen på jobb och vår flyttning till det nya placet. Det är ju meningen att vi ska hinna med allt detta samtidigt... Så lugna tider blir nog i Januari! *hihi* men det är ändå kul!Så nu ska jag ta på mig lite kläder och så!hör av mig efter Norge och explainar för er! kisskiss

Av ♥ Janni ♥ - 22 november 2006 13:22

Då sitter man här utan behöva kolla blocket och Helsingborgshem efter lägenhet! Gud va skönt... :P Nu gäller det bara en massa katter och bilar. Gud va skönt att äntligen flytta... inte för att bo med Jacob. Det har jag ju nästan gjort i ett år nu så det blir nemas problemas. Vi känner varandra alldeles för väll ;) Okej nu måste man börja packa saker och riktigt städa bort saker man inte vill ha med sig. Vi måste packa för norge också, men det är ju lätt som en pannkaka! *längtar* Nu ska jag kolla lite på smallville och sen ska jag jobba stängningar, men är på så glatt humör så det är ingen fara.Ha det fint, så höres vi!kisskiss

Av ♥ Janni ♥ - 21 november 2006 18:58

Okej, man vaknar sådär klockan nio på morgonen och ser fram emot att få checka in en lägenhet som ligger placerad på norra husensjö. Det är en tvåa som är 62 m² och ligger på sjätte våningen. Vi åker dit och snackar och kollar och bestämmer oss för att ta den. Sen rings det en massa till olika people för att kolla så allt står rätt till hos oss, hehe, och sådär runt klockan ett får vi veta att vi har en lägenhet! woohoo!!! :) *SKITGLAD*Vi åkte och beställde en soffa idag. Det brukar ta sex veckor för den att komma, men den kommer vecka 50, alltså tre veckor mindre. Det är dessutom exakt samma vecka som när vi flyttar! :) gött! Vi har då allt som vi behöver vid en normal inflyttning så att säga. Nu kollar vi för fullt och skriver julklappsönskelista och inflyttningsönskelist :) me likey! OBS! bilden är från vår förra lägehet!Ska mysa lite nu så vi hörs!kisskiss

Av ♥ Janni ♥ - 19 november 2006 23:12

Idag var man på kalas hos brorsans bror i Danmark.Där fanns en katt!!! Har inte klappat en katt sen Lady dog! Oh, gud vad jag saknar henne. Fäller faktiskt tårar för henne ibland. Hon var bara så underbar. Men som sagt så skaffar vi två katter i den nya lägenheten så det blir väll nästa år då antar jag. :) *längtar* Shit måste bara säga en jätteglad nyhet!! Caroline kommer hem om två dagar!! Kan förstå varför Nikolaj är pratig och lycklig! han har inte varit sån sen i somras! Hon har varit borta i tre utav fyra månader och åker hem tidigt! wiiie...Men det var mycket trevligt i Danmark, men saknat jacob idag [han jobbar till tolv idag med] vilket jag skrev igår tror jag. Så har inte sett honom på typ tolv timmar.. jobbigt, hihi..Jag sitter bara och väntar på honom för att om jag somnar så vaknar jag ju bara när han kommer hem. Då väntar jag hellre på honom. :) Snart är det jul och imorgon ska jag och Liz gå på väla och checka julklappar.. och en överraskning till min älskling! Det skriver jag inte förrän den är på bordet.. [jag vet att du läser min blogg bejbi] hehe! :DMen får inte glömma att jag ska köpa på båten sen när vi är i Norge :) billigt!!hehe, nej nu är jag faktiskt lite slö på knapparna här tycker jag! så godnatt allesammans!kisskiss

Av ♥ Janni ♥ - 18 november 2006 17:01

God kvällen!Idag har man jobbat och Jacob jobbar stängning hela helgen! Inte nog med det så har lilla jag och Jacob elva månader idag :D trevligt att bjuda honom på "fin" mat :P hehe...Nu ska jag hoppa i duschen [luktar säkert hamburgare] för jag ska på bio och se hemligheten... vet inte om den är något att se ens! Sen är jag hungrig och ska äta på Mcdonalds :S asså tillräckligt med sånt! Inte brao! Men skriver nog hur filmen var och så sen när jag kommit hem, men ska gå nu iaf :)kisskiss00:00 Uppdatering: Filmen var faktiskt mycket bra! Det trodde jag inte att den skulle vara. I vilket fall som helst så är jag trött nu och har torra linser... ska ta av mig sminket och ligga och vänta på Jacob. Han kommer väll snart. Ha dekisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards