jANNi    |♥|

Alla inlägg under september 2011

Av ♥ Janni ♥ - 30 september 2011 16:30

Moshi Moshi!


Äntligen helg!


Som vanligt flyger veckan förbi och sen är det helg. Alltid trevligt. Idag är det kära Emelies födelsedag och Jenny hade tagit med sig muffins till alla. Vilken lyx alltså! Jätte goda chokladmuffins med tre olika sorters choklad... mums!


MEN GRATTIS EMELIE, IGEN!!


När vi slutade skolan så sa vi hejdå till Jenny som skulle hemmåt, och hade sällskap till knutpunkten med resten av tjejerna. Så jag, Sara & Madde vi bestämde oss för att ta något gott att dricka på Pistachia när vi ändå var här innan vi skulle åka hem. Jag och Sara gick även en kortis på stan eftersom vi hade tid innan mitt tåg skulle gå! Provade en jättefin kofta, men kom på att jag har alldeles för många koftor. ;)


Jag är rätt så trött nu faktiskt, jag har börjat med linser så de är nog inte riktigt okej i styrka. Men antagligen vänjer jag mig, hoppas iaf. Dock funderade jag på att byta till brillor för jag klarar inte mer yrsel för idag.


Nu ska vi snart iväg och grillar hos svärföräldrarna! Riktigt fint väder ju så bra att passa på. :)





TREVLIG HELG.


 




Av ♥ Janni ♥ - 30 september 2011 13:00

Moshi Moshi!


Om jag måste välja så är det svårt. För vad är egentligen en accessoar? För mig kan det vara allt som inte är kläder... Hårband, smycke, skor, glasögon eller väskor till och med.


Dock är där en sak som alltid följer med mig vrt jag än år och det är en sketen liten tunn silvering som jag har hittat en gång i tiden. Sitter den inte på mitt ringfinger känner jag mig allvarligt talat naken och exposed... så jag får nog allt välja den som favorit accessoar.


  


 




Av ♥ Janni ♥ - 29 september 2011 19:00

Moshi Moshi!


Jag har ju fått kläderna som jag beställde. Jag fick dem i tisdags, men  där var ett litet fel, jag fick fel storlek på min jacka så jag kan inte visa er den förrän jag fått den nya. Men jag fick ett armband som jag har glömt att ta bild på, men ska, som Jolle gav mig. :)


Två stycken klänningar från Provrummet som var utomordentligt fina. Så här kommer bilder på dem!


      



Av ♥ Janni ♥ - 29 september 2011 17:00



    

Av ♥ Janni ♥ - 29 september 2011 14:00

Moshi Moshi!


Ja, dags för våren/sommarens favorit plagg. Jag har iaf kommit fram till att jag tycker om ljusa grejer på sommaren iaf. Favorit plagget är shorts och linne. Gärna en tanktop där man kan se bikini/bh/top under. Beror på humör. Shortsen kan vara tajta eller lösa, det spelar ingen roll.


Årets favoriter har jag tyvärr ingen bild på dem och de är tyvärr redan nerpackade i sommarlådan, men de är vita/ljusblått randiga små shorts som jag lyckades hitta på rea för endast 389 spänn, som hittat. När de fan kostade 1200 spänn ordinarie. Isch, just när jag såg dem i Malmö i början av sommaren hade jag ju noll sikiner. Iaf, sommarens favoriter helt klart.


Sen har jag klart gärna klänningar pågrund av att det är skönare med lösa kläder under sommaren.


 



Av ♥ Janni ♥ - 29 september 2011 09:30

Av ♥ Janni ♥ - 28 september 2011 23:30

...Amelie From Montmartre! Och därför ska jag se den, fast imorn. Jag rekomenderar den starkt!


Jag hörde i skolan att de satt någon på pianot som försökte sig på denna låten. Jag ville bara kolla ner från balkongen och skrika I love you.



Av ♥ Janni ♥ - 28 september 2011 23:00

Hittade en ihop mixad versionav Andreas Greas - Rädsla. Den var faktistk riktigt bra.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards