jANNi    |♥|

Alla inlägg under november 2012

Av ♥ Janni ♥ - 19 november 2012 14:00

Det finns en fin låt av Bo Kaspers Orkester, "det blir bättre sen". Dock finns inte den versionen jag vill höra på Spotify. Versionen jag vill höra är den som de spelade i Helsingborg när jag och Johannes såg dem i Helsingborg 2009. Låten när jag hörde den på skivan var inget speciellt för melodin var fel för mig. Men när jag fick höra live versionen ville jag bara höra den igen, igen och igen. Det har dock inte gått så bra eftersom den inte finns.


Det enda som finns ute är en halv, kass version inspelad på en mobil... från 2009... ja det säger sig självt. Dock bara för att påminna mig om hur den går så jag inte glömmer den brukar jag lite då och då bara lyssna in melodin. Trots den dåliga kvalitén.


Precis som den versionen av "vi kommer aldrig att dö" som jag fick höra live 2006 när jag såg dem första gången. En sådan låt som man hade inspelad i mobilen och fick lyssna på i huvudet, ända tills att den kom på skiva 2009.


Kan inte någon lyssna på min önskan en gång till?



Av ♥ Janni ♥ - 13 november 2012 16:00

Trötta-Janni har ännu inte försvunnit, suck. Jag vet, jag klagar... get over it!


Jag känner att veckorna flyger förbi som vanligt och allt rullar på som det ska. Och tänka sig vips är det jul och ja då jävlar ska här pyntas. Jag köpte förresten lite julynt på Gekås, men hade både julklappar, hundgrejer och saker till mig själv att handla också så jag fick inte handlat allt jag ville... Men ingen skada skedd. Det ska nog gå att handla julklappar här nere också tror jag!


Just nu har jag sett Gossip Girl och tänkte förbereda maten för senare ikväll då jag ska träna mellan halv sex och halv sju. Jag tänkte ta dubbelpass idag, men jag är så trött så jag orkar ärligt talat inte. Men jag vill inte ge upp båda passen så får gå på ett åtminstone. Gårdagens träning var murder, typ. Det var riktigt jobbigt vid vissa tillfällen. Magen är inte min starkaste sida, även om den har blivit starkare, ryggen lika så, men förhoppningsvis om jag har mer tålamod kan det även till sist skymta fram lite magmuskler. Jag hoppas på det iaf, men nu ska jag bara se till att jag inte ger upp träningen helt, för då kanske jag inte kommer tillbaka alls. Jag tycker fortfarande det är kul att träna, men när energinivån är låg är det svårt när det snabbt blir mörkt och kallt. Jävla tur jag bor så nära gymmet, vem vet annars, jag hade nog gett upp direkt när min tröttperiod kom!


Ha det fint!

Av ♥ Janni ♥ - 7 november 2012 09:53

On the road to Gekås!

Av ♥ Janni ♥ - 7 november 2012 06:30

God morgon alla morgonpigga!


Idag är dagen jag har längtat efter sedan april. Ullared med tjejerna, var något jag, Jenny och Emelie bestämde direkt när vi körde hem därifrån sist. Att i höst ska vi minsann åka alla sex och bara gå där halva dagen. Nu har det äntligen blivit dags.


Oroa er inte för Olivia hon har Jolle som kommer hem två gånger och vid lunch åker hon till sin farmor. Det kommer nog bli bra!


Jag kommer bli fattig efter idag!

Av ♥ Janni ♥ - 6 november 2012 11:30

För tillfället känns det som att jag är den tröttaste människan i världen. Jag ska träna ikväll är det tänkt, men jag är riktigt slut i kroppen. Dock är min plan att inte träna förrän på lördag efter ikväll så egentligen borde jag pallra mig dit för att några dagar ledigt efter det. Det behöver jag.


dock är jag fortfarande motiverad till att träna trots att jag är trött. Man kan ana en liten förändring på min mage. Väldigt liten, men den är där för jag kan se det. Så den lilla förändringen ger mig hopp om att man kan förändra sig kropp med tålamod och envishet. Jag har dock inte gått till gymmet så mycket som jag velat, men ändå fått till lite förändringar.


v 45:

Måndag: Core + Body Pump

Tisdag: Body Balance + body Max

Onsdag: Fri

Torsdag: Fri

Fredag: Cykel/Gym ?

Lördag: Body Balance

Söndag: Fri

Av ♥ Janni ♥ - 2 november 2012 09:30

God Morgon


Inte för jag haft en fin natt... urk. Olivia fick syn på Saga som också låg i sängen och gick bananas. Hon vill verkligen hälsa och busa så hon blir typ ett freak. Men tillsist fick jag stänga ute Saga så vi kunde återgå till sömnen. Och bara för att hon gick upp mitt i natten så pinkade hon när jag var och pinkade.


Iaf, jag har helt glömt skriva upp min träning. Inte för er skull men för min skull, det är faktiskt lite peppande.


v 42:

Mån: Gymintro, inte någon vidare träning men en genomgång

Tis: Body Balance (tai chi, pilates & yoga)

Ons: Indoor Walking

Tors: Sh'bam

Fre: Cykel

Lör: Body Balance

Sön: Fri


v 43:

Mån: Indoor Walking

Tis: Body Balance & Body Max Sjuk

Ons: Indoor Walking

Tors: Box

Fre: Fri

Lör: Body Balance Fri Hämtade Olivia

Sön: Fri


v 44:

Mån: Core 45

Tis: Body Max ändrat till Body Combat

Ons: Fri

Tors: Box

Fre: Fri

Lör: Body Balance (tai chi, pilates & yoga)

Sön Fri


Vecka 45 är inte ännu helt planerat än...


Men tycker träningen går helt okej trots att jag fått ta några vilodagar. Vill gå på gymmet mer och tänkte faktiskt gå idag, dock har jag haft en så kass natt och nu sitter jag och har ont i huvudet och har skallebank. :(


Jag som ville ut på äventyr med Olivia idag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards