jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 12 februari 2011 11:30

Moshi Moshi!

 

Jag har precis målat klart i klädkammaren, vi vet inte om den ska målas en gång till ikväll dock, det får vi allt se senare. Annars då, Johannes är och hjälper sin pappa med garaget just nu, det var något som hade blåst sönder under stormen.

 

Sen blir det tvätt klockan ett så jag ska organisera ihop tvätten nu om en stund tänkte jag. Jag börjar redan bli hungrig efter lunch fast jag åt klockan nio. Det blir bara mackor idag för de går ut idag. Måste ätas!

 

Det är ju en sån fin dag! Jag vill ju bara ut och fota, men det vill ju såklart inte Jolle, det kan väl alla räkna ut så jag undrar om jag inte ska ta bilen någonstans och fota. MEN JAG MÅSTE PLUGGA! Jag känner mig så stressad att jag får ångest, det är fan inte kul.

 

För övrigt har jag lyckats göra ett impulsköp igår. Eller ja, jag har ju tänkt på det länge, men jag kunde inte hålla mig mer! Hehe, dock har jag inte ens öppnat det, men jag har ärligt inte tid just nu!

 

 

 

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards