jANNi    |♥|

Alla inlägg den 5 maj 2007

Av ♥ Janni ♥ - 5 maj 2007 18:50

Tja!


Då var det snart dags att fisa till Charre. Lycka till med dina två stolar Carro! Here we come!


Musik: Cascada - Neverending Dream


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 5 maj 2007 16:36

Tja!


Då var det dags att börja gå ner till Willys och köpa Sprit[e]. Sen kommer Elle och då blir det locka håret på henne. Kommer nog ta lilla tiden det du! Men tid har vi ju. Sen blir det bara att dra sig mot the scene of the crime för att partaja. Fick reda på att Kris kommer också! Shit, blev lite småchockad när han ringde mig imorse. yay! Ta det lungan, vi ska dansa med dig i RnB:n också. *hihihi*


Vad blir det mer nu de sista timmarna? Mjo, smörja och smörja mina ben. De kan nog inte blir mycket mer orangea än vad de redan är så! Kör på Janni.


Nu drar jag ner till Willys för att möta tjejen!


Musik: Fort Minor - Believe Me


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 5 maj 2007 12:48

Tja!

Idag har man sovit länge efter att han stack imorse. Vi kunde inte sova inatt någon av oss. Det var faktiskt så skönt att känna dig nära fast ändå inte nära. TACK! Vi ses ikväll, bejb!


Sådär, *gäsp* nu ska jag dammsuga lite efter kissarna. Sen ska jag ta lite kräm på benen. Sen kommer Elle efter klockan fyra tror jag. Då blir det mat och se fixa sig. Then off to Charre, wohoo! Sen kommer alla roliga hoppas jag! Including you.


pussen!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards