jANNi    |♥|

Alla inlägg den 10 maj 2007

Av ♥ Janni ♥ - 10 maj 2007 23:51


Jag drömmer om så mycket på nätterna. Vill tillbaka till drömmen när jag vaknar. Vill sova föralltid och känna som jag göra just då. Så som jag känner för dig. Jag vill inte begära mycket av dig. Jag vill inte ha tillbaka saker och ting som det var förr. Jag vill bara ha dig. Vill bara kunna älska dig så som jag gör och bli älskad så som du gjorde!


Jag vet inte om jag begär för mycket nu, men jag måste bara få det sagt!

Av ♥ Janni ♥ - 10 maj 2007 23:23


Vidare till final i Eurovision Song contest 2007 Helsinki:


1. Vitryssland

2. Makedonien

3. Slovenien

4. Ungern

5. Georgien

6. Lettland

7. Serbien

8. Bulgarien

9. Turkiet

10. Moldavien


Lycka till på lördag!


puss och godnatt!

Av ♥ Janni ♥ - 10 maj 2007 21:08

Tja!


Istället för att städa nu har jag kollat på dvd:n och badat kissarna. Det blev lite cat/human fight ett tag! Men de fick sitt godis efteråt så de är nog nöjda nu. Tror inte att de "vet" att det är jag som badar dem, för de verkar ha glömt det redan. Maja klänger på mig! :O Ska väl diska, dammsuga och byta lakan ikväll hade jag tänkt i alla fall så jag slipper ha spara så mycket till imorn!


"I look like hell", vill inte vara i kassan på lördag i alla fall! Fast vill det också samtidigt! Får sminka över märkena om de är alldeles för synliga och bara helt weirdiga. *tihi*


Nu då! Missade Kyle XY och jag som till och med var ledig idag! gah! Blir lite knäpp på mig själv. :S


Är det mig du är rädd för eller det du tror att du kommer göra om du träffar mig? Fråga då inte om jag vill göra något för att du sedan ska avböja i sista minuten. Jag tåler inte sånt! Jag vill bara att du ska förklara för mig hur du känner så som du brukar göra när vi träffas. Men jag ser fram emot lördag som sagt! Hoppas att du kommer [eller ni]. För jag saknar dig lite trots allt! :D


DVD: Bo Kaspers Orkester - Dansa På Min Grav


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 10 maj 2007 20:23


Innan kockan slagit tolv.



Än är jag prinsen
klockan är tyst.
Du är prinsessan
som inte blivit kysst.
å än spelar tiden inte nån roll.
Ingenting kan hända oss innan klockan slagit tolv.



Än är vi vackra
masken är på.
å ingen har sagt till oss att det är dags att gå.
å än har vi allting under kontroll.
Ingenting kan skada oss innan klockan slagit tolv.



Om jag fick önska
skulle tiden stå still.
Jag skulle vilja kunna
ta oss dit du vill.
å våra käraste vänner åt samma håll.
Ingenting kan hända oss.
Ingenting kan skada oss.
Ingenting kan hända oss innan klockan slagit tolv.

Av ♥ Janni ♥ - 10 maj 2007 20:18


En dag att bli kär på. [min favorit på deras senaste album]



Jag är väl inte ful
Har inga större fel
Jag har hållit mig ren
Orkar spela med
Jag köpte nytt i går
Klarar av att stå ut
Det gör mig ingenting
För jag har gjort slut


Med det som var förr
Det har jag lämnat kvar
Det får vara glömt
Det var något som var
Jag har börjat tro
Att det finns nåt mer
Att en sån som jag
Har något mer att ge



Så du kan ha ditt liv
Göra vad du vill
Jag vill dig inget ont
Utan lycka till
Men nu är det jag
Jag ska bli en av dom
Som jag svurit åt
Som man sjunger om



För det här är en dag att bli kär på
Att jag äntligen står först i kön
Det har vart några år sen jag känt så
Som om någon besvarat en bön


Det här är en dag att bli kär på



Det här är en dag att bli kär på...

Av ♥ Janni ♥ - 10 maj 2007 20:09


Vi kommer aldrig att dö... [dvd version]




Skriv en bok som alla läser,
ge pengar till ett institut.


 

Gör en sång som barnen sjunger,
när terminen tagit slut.


 

Sy upp en kollektion med kläder,
ge ditt namn åt ett gevär.


Va det extra i parfymen,
den som vackra kvinnor bär.


 

Säg ett ord som blir bevingat,
sätt en flagga på en topp.


 

Spring på under tre minuter,
ett 1500 meters lopp.


 

Korsa apor med kaniner,
få ett pris ur kungens hand.


Se till att skaffa några ungar,
eller sätt en värld i brand.


Vi kommer alltid att leva,
vi kommer aldrig att dö


 

Vi kommer alltid att leva,
vi kommer aldrig att dö


 

Vi kommer alltid att leva,
vi kommer aldrig att dö


 

Vi kommer alltid att leva,
vi kommer aldrig att dö


 

Vi kommer aldrig att dö...



"Tack för oss! Vi är Bo Kaspers Orkester!"


[Jag tänker bara på hur det var.

Hur underbart det kunde vara med dig.

Jag saknar dig så det gör ont].

Av ♥ Janni ♥ - 10 maj 2007 19:56

  

En man du tyckte om.




Jag har din smak i min mun
Jag hittar saker som du har glömt
En doft som hänger kvar i rummet som
Spår av dom svek som vi en gång gömt


Du lärde mig att slå ifrån mig
Att ta dagen som den kom
Jag lärde dig att gå ifrån mig
Jag var en man du tyckte om


Jag hör din röst när jag dricker
Ett eko av ett bättre liv
En gång var lusten ett dagligt bröd
Ett sakrament – en helig tid 
 

Du lärde mig att slå ifrån mig
Att ta dagen som den kom
Jag lärde dig att gå ifrån mig
Jag var en man du tyckte om


Och jag var en av andra
Som kom före, som kom sen
En av många män
En av många män
Jag undrar vad dom tänker
Om deras kroppar värker än
Kommer allt igen
Kommer allt igen


Det enda sätt för mig att få dig

Var att aldrig vända om

Jag lärde dig att gå ifrån mig
Jag var en man du tyckte om

Av ♥ Janni ♥ - 10 maj 2007 19:47


Hon är så söt.



Hon är så söt när hon sover
Själv har jag inte fått mig en blund
Det är den bästa av gåvor
Att kunna sova lugnt


Hon är så söt när hon vaknar
När hon sträcker ut sig som en katt
Och säger att hon nu saknar
Det som hon drömt inatt


Hon är så söt när hon rodnar
När hennes kinder snabbt ändrar färg
Så söt när hon frågar,
om jag kan tänka mig



Hon är så söt när hon säger
Jag tror jag stannar kvar i sängen hela dan
När hon säger att det bästa med mig är
Att jag är likadan



Men jag har börjat fundera
Det här känns nästan alldeles för bra
Det kommer aldrig fungera
Det är så det brukar va

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards