jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 2 juni 2007

utgång!?

Av ♥ Janni ♥ - 2 juni 2007 19:21

Tja!


Har kommit hem från wörket nu och är skeeeta trött. JAg skulle kunnat somna när jag jobbade. Blev bjuden på inflyttningsfest idag och en annan fest också. Är sugen på att dra ut, men har inte mycket till dricka. Det var ju någon som drack upp det igår. ;)  


Har en flaska vitt vin som jag kan ta, men det är inte mycket. Hmm... någon bjuder väl. Ska i alla fall hitta duschen nu gott folk! :D


Musik: Vincent - Don't Hate On Me



___________________________________________


I try to search but it's hard to find
Find a reason, leave it all behind
I made a promise that I want to keep
To spend my days with you

You're the light when I'm feeling dark
You're the stranger that confused my heart
One step forward and two steps back
We're the right train running on the wrong track
We're the right train running on the wrong track

[This is for you] This is for you
This is for me
This is for love we left in history
Don't blame it on you
Don't blame it on me
Blame it on the trip we got to guarantee
This is the day, this is the time
Don't hate on me



I try to reach but it's way too high
High up in the sky where I can't fly
I like you gone but I wonder why
Why I'm missing you

You're the sun when I'm feeling rain
You're the needle when I don't need pain
One step forward and two steps back
We're the right train running on the wrong track
We're the right train running on the wrong track

[This is for you] This is for you
This is for me
This is for love we left in history
Don't blame it on you
Don't blame it on me
Blame it on the trip we got to guarantee
This is the day, this is the time
Don't hate on me

Oh don't hate on me, don't hate on you

We're the right train running on the wrong track
We're the right train running on the wrong track

[This is for you] This is for you
This is for me
This is for love we left in history
Don't blame it on you
Don't blame it on me
Blame it on the trip we got to guarantee
This is the day, this is the time



_________________________________________


pusshej!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards