jANNi    |♥|

Alla inlägg den 24 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 24 september 2007 21:57

Tja!


Idag var jag i Lund till tio i seks för vi kollade på film. Den var minst lika rå och grov som boken! Men boken var mycket bättre än filmen [sällan!]. När jag skulle handla godis på ica vid stationen var där en jättesöt unge som skrattade när jag skrattade. Jag är så van vid att barn börjar lipa när de ser mig så jag blir glatt överraskad! Han var så sweet.


Mamma kom hem från Finland igår och hon hade köpt te, choklad och dacapo till mig. Mmmmm, dacapo! Världen bästa godis, bara i Finland! :S


Katterna har elva rycket och drar ut internetet hela tiden! *fniss*


Imorgon blir de handla en massa saker, nytt kattsand, skor[?], mat[?] och annat. Måste till banken och överföra mina skattepengar så jag får dem överhuvudtaget.


Jag blir så inspirerad att åka ut och resa när jag läser din blogg. Att hoppa bungy jump har jag velat göra länge, men vet att när jag väl ska göra det så kommer jag fan fega ur. Man kanske skulle dra med något ut och resa lite efter året är slut!? Anmäl er här!


Så, nu ska jag kolla på tivi och bara dega resten av kvällen, kanske ska göra läxan så jag slipper den imorgon kväll. Jobbar stängning imorgon, suck... men det bästa är att jag slipper Cliff. Jag tänker snart fixa en namninsamling om du inte förändrar din attityd mot oss! Jag lovar... vi kan göra din tid på jobb ett riktigt helvete!


Jamen, om jeg måske sgu sluk for fjernsynet och gå i seng...? Hvad siger I til det?


pusshej!



ps. Det där med att anmäla er var ju på skoj! :P






Av ♥ Janni ♥ - 24 september 2007 12:04

 Tja!


Orka! Vill bara vara hemma och kolla på tivi. Ska ner till Lund och vara där till klockan seks.


Ska köpa något att smaska på till filmen och en cola antagligen. Colan jag fick igår är redan slut. Isch!


Gud snackar bara rappakalja!


pusspuss!




---------------------------------------------------------------------------------------------


Come on, come on
Put your hands into the fire
Explain, explain
As I turn and meet the power
This time, This time
Turning white and senses dire
Pull up, pull up
From one extreme to another

From the summer to the spring
From the mountain to the air
From Samaritan to sin
And it’s waiting on the end

Come on, come on
Put your hands into the fire
Explain, explain
As I turn and meet the power
This time, This time
Turning white and sense dire
Pull up, pull up
From one extreme to another

From the summer to the spring
From the mountain to the air
From Samaritan to sin
And it’s waiting on the end

and now I’m alone I’m looking out
I’m looking in, way down
The lights are dimmer
and now I’m alone I’m looking out
I’m looking in, way down
The lights are dimmer


Ooooh

Come on, come on
Put your hands into the fire
Come on, come on


[Thirteen Senses - Into The Fire]

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards