jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 juli 2008

Av ♥ Janni ♥ - 7 juli 2008 21:45

Tja!


Smack, och där låg det en femhundring på disken! "Femtio kaffe tack!" Jag kollar upp och ser min Mikael som bara storler. "Fan, jag trodde du menade allvar!" "Jag vill gärna ha lite växel tack...?" Även om vi inte hade tillräckligt och jag hade sagt nej till de andra om de hade frågat, kunde jag inte neka honom. Han är bara för go. Jag bara älskar honom! Inte nog med att han ALLTID knackar på rutan när jag jobbar och ska hejja. Han gör minsann inte så mot Carolin. Hihi, nej nu måste jag erkänna. Jag har en liten crush på honom. Så som man hade med Nick i BSB. Överallt på väggarna. Haha! Kan inte hjälpa det! Det gjorde min dag.


Annars då. Ja, Maja har spenderat ännu en dag på sjukhuset utan mamma. Jag undrar om hon alls blev opererad när de sa att hon skulle bli. För då hade jag fan hunnit hämta henne innan jag skulle iväg och jobba. Men ja, det hann jag ju såklart inte. Men imorn måste jag inte göra något annat än vara hemma med henne på förmiddagen. Laj tar henne på kvällarna nu denna veckan. Känns som att det är lika bra så jag inte måste betala ännu mer än vad jag redan gjort. Dagens räkning 970 kronor. Jag undrar hur många sånna jag kommer få. Det svider ganska mycket i plånboken. Så mycket att jag inte kan köpa kläder alls nästa månad. Eller ja, inte den resterande av denna heller för den delen. Och inte blir det lyxig mat heller.


Inget äta ute på resten av månaden till lönen kommer. Mackor och pålägg. Jaja, jag äter ändå alltid mackor så. He he!


Nu då. Kom hem nu lite innan halv och är svinhungrig. Macka med ost och apelsin marmelad. YAY!



Musik: Schiller feat. Tarja Turunen [former singer in Nightwish] - Tired Of Being Alone



pusspuss



ps. Som ni kanske förstår har jag fått Maja på huvudet! :)


...

Av ♥ Janni ♥ - 7 juli 2008 13:00


...

Av ♥ Janni ♥ - 7 juli 2008 12:45

MIN MAU MAU!

Av ♥ Janni ♥ - 7 juli 2008 09:15

Tja!


Nu är Maja hos Doktorn för omgipsning och koll av såret hon fick av lamphelvetet. Helgen har gått bra också, men nu ska jag inte vara hemma med Maja mer bara för att jag är mammig. Jag har redan missat alldeles för mycket jobb. En dag! :O


Jag har i princip kollat på film hela lördag och hela söndag, jag har en ny favorit film. The Other Boleyn Girl, mycket bra! Så jag är en aning seg i skallen. Jag har dessutom varit helt ensam. Ok, Jacob följde med mig för att köpa lite grejer i lördes, Maja likaså, och Stefan kom igår kväll. Så det har ju inte varit helt olönsamt. Stefan säger jag är mammig! Ja, det stämmer. Jag daltar med Maja, men ärligt talat det gjorde han också. Ha ha ha!


Kissarna gillar verkligen Stefan. Det är inte ofta det händer. Tror det är bara för han har kissemiss han också. En fet Simba. :P


Sjukhuset skulle ringa när Maja var klar så jag hoppas det blir innan jag ska jobba, men de sa att det inte skulle ta så lång tid. Hoppas inte det kostar så mycket för jag har inte så jävla mycket pengar kvar. :O


Nu ska jag nog sätta mig i solen lite. För en gång skull.


Musik: The Knife - Na Na Na




puss&kram



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards