jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 juli 2008

Av ♥ Janni ♥ - 8 juli 2008 12:59

Tja!


Nu ska jag strax åka till jobbet. ska bara diska lite snabbt och sminka på lite cräp i fejset. Nu när jag har fint hår kan jag inte se ut som fan. Det brukar jag annars ofta göra. Hihi.. det är som när man har ett par snygga glasögon, men kan inte vara ful! Lite små panik. Kanske skulle skita i färgen sen!? Men jag gillar den.


Så mamma och pappa kommer hem på fredag. Eller ja, de siktar in sig på fredag i alla fall.. Jag tror inte de stannar i Europa alls.


Stefan kallar mi mes! Bara för jag inte vill bekosta mig ännu mer för att Maja ränner rundor som en galning. Men vi tar hand om våra kattskrällen på olika sätt helt enkelt. Men jag brukar inte vara såhär mammig. Faktiskt! Suck..


Vad händer ikväll då, jo om jag hade haft Sims hade jag spelat, men nu har jag varken eller på datorn. Ska kanske ta och ladda hem något? Det var riktigt länge sen jag spelade Zoo. Men det är nog för gammalt för min del. Men Diablo är jag riktigt sugen på nu. Happ...


Musik: Tiger Lou - Albino Apparel 


pussa!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards