jANNi    |♥|

Alla inlägg den 5 september 2008

Av ♥ Janni ♥ - 5 september 2008 23:30

Tja!


Hallå i stugan!


Denna jävla huvudvärken går alltså inte över, jag blir galen. Det betyder att jag måste sova nu bums efter sminket är avtaget.


Ja, jag åkte med mamma hem när hon slutat jobba och vi kollade på Glamour. Jag blir sjukt uttråkad när jag kollar på det, men mamma är lite besatt av det så måste ju kolla.


Efter det åkte vi ner till stan efter mycket om och men. Vi skulle åkt ner till Ödåkra och ätit, men vi ändrade oss i sista sekunden. Bokstavligt.


Vi vandrade in på Harry, men där var fullt. Så vi gick vidare... Inte ens lönt att fråga på Cardinal eftersom där alltid är fullt. Så i gick till Tempel och kollade där. Nä, sa jag. Vidare igen, för er som inte vet är jag extremt kräsen. Det blidde till slut Byblos och där satte vi oss bredvid en som mamma och pappa känner. När vi har fått mat och börjat äta på den så säger mamma, men titta där ute är Elsy-ann och Leif. Alltså Lines päron. Det visade säg att Camilla [syrran Ullmark] var med dem också. Vi kollade på dem när de gick förbi och kollade om de såg oss, men de gjorde de inte. Så vi fortsatte med vårt och helt plötsligt kom de in. Så jag sträckte ut mig lite och vinkade till Camilla som genast trippade fram till oss. Vi pratade lite och det visade sig att Nikolaj och Caroline också skulle komma.


Resten av maten satt vi och stirrade på varandra och skrattade lite. Tänk att av alla resturanger i stan skulle vi hamna på samma. Vi visste ju inte de skulle dit. :P


Maten var ok, men jag brukar inte gå ut och äta eftersom jag tycker man kan gott gör maten själv. För det blir faktiskt godare då, oftast.


Men nej, nu blir det bingen för min del. Upp i ottan imorn bitti dåja. Typ.


Nattnatt!

Av ♥ Janni ♥ - 5 september 2008 15:30


so sweet.

Av ♥ Janni ♥ - 5 september 2008 14:40

Tja!


Idag har jag inte gjort ett jota!! :D Ska strax duscha och göra mig i ordning, ska träffa mamma senare. Tänkte ha på mig min nya skjorta, eftersom nu måste jag använda den ja jävlar i det. Jag "behövde" ju den så mycket att jag köpte den! Skamligt.


Jag kollade på Made of Honor. Neh, inte min typ av film. Säg mig något lyckligt slut i sånna filmer som verkligen inträffar på riktigt!!


G2G!






Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards