jANNi    |♥|

Alla inlägg den 23 september 2008

Av ♥ Janni ♥ - 23 september 2008 22:56


Du är populär och pålitlig. Människor gillar dig av flera olika anledningar; men dina mest framträdande egenskaper är att du är stabil, lojal, omhändertagande och med mycket sunt förnuft.

Du hjälper andra och dina relationer med vänner, släkt och kollegor är viktiga för dig. Du lägger mycket tid och energi på att stärka och utveckla ditt kontaktnät.

Du är en bra ledare och chef. Många känner instinktivt förtroende för dig och på att du kan ta hand om ekonomiska, affärsmässiga och sociala frågor effektivt. De har ofta alldeles rätt eftersom du med ditt sunda förnuft och din saklighet ofta klara dessa frågor galant. Du arbetar hårt, gillar rutiner, är detaljorienterad och uppskattar traditioner. Du bidrar ofta både i det yrkesmässiga som i det privata med din effektivitet och stabilitet.

Trots detta beundrar du människor som är spontana och du gillar nya idéer och upplevelser, men bara så länge de är ofarliga. Anständighet och respektfullhet är viktiga för dig och du utvecklar ofta långa och djupa vänskapsband.


---



Jaha, vad med allt det negativa...? vad hände med bitchig och kinkig?

Av ♥ Janni ♥ - 23 september 2008 22:22

Tja!


Eh, vad har lilla jag och säga idag? Det var en bra dag på jobbet. Iofs rätt mycket telefontid med My. Nu minns jag inte ens vad vi pratade om dock. Men hennes hedag gick fort sa hon iaf. Hon fick dessutom smulpajs deg av mig som hon tycker om med mjukglass.


Annars.. jag började med min städning och bakning direkt. Ja, ser väl ut som det blir bakning av bollar på min heldag på torsdag. Ja, när Carolin kom så kände man faktiskt att hon inte var så glad som hon brukar. Men jag bryr mig inte alls för hon är så underbar ändå.


Så. Idag åkte jag till Väla för att jag skulle på ikea men pratade med mammsen om att vi åker dit imorn så jag handlade mat och åkte sedan hem. Skönt att ta den gröna bussen och slippa gå i en kvart hem. Sen gick jag ut med Maja och vi klättrade i träd och kollade på den nya leksaksplatsen utanför. Så nu kan jag inte gå omkring näck mer. Hmm, kinda joking...


Sen har jag kollar på tv och inte gjort något. Kollade på GG och åt pizza till det. Jag hade glömt att äta kvällsmat. Så det blev sent idag. Med lite cola till. Nu har jag tagit ett jävligt varmt bad. Så ren och fin för en ny dag imorn.. Including some ikea...


pusshej!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards