jANNi    |♥|

Alla inlägg den 24 september 2008

Av ♥ Janni ♥ - 24 september 2008 22:22

Tja!


En lång dag idag och en längre imorn. Så nu är jag typ klar här, men jag orkar inte lägga upp bilder idag. Men har inte kvar min trådback nu utan köpte två skubbar i svart, en stor & en liten, och lite svarta kassett lådor. Så allt matchar mycket bätte nu. Jag har köpte mig min spegel också. Kul bara att jag kollade på Mirrors härom dagen om jag skulle dö en konstig dö är det nog min spegelbild som killat mig. Tänk på det My! Tänk på det! Maja tycker om spegeln. Det förvirrar henne en aning, för jag tror att hon tror att där finns någon där inne. Finns det det? Är det ett tecken på att jag ska dö? Jag lovar...


Maja har varit och hjälp mig med att hålla mig sällskap och irritera mig i precis allt som gjorts. Hon och Vince blev helt koko av en olivtvål som jag hittade i en låda. Precis som kattmynta. Hihi.. dökul... *höhö*


I alla fall...


Jag ville bara uppdatera mig dag som varit helt tråkigt och normal. Utom att jag tog bussen till mammas jobb och vi tog bussen därifrån sen. Helt annorlunda. Ska köpa massa saker till resan på lördag sen har jag inte mycket kvar. Jag är rätt utslagen. Så hittar höet om en halvtimme.. och tänkte hälla i mig något drickbart innan och kollar lite tivi.


Om ni ville veta har jag inte spederat riktiga pengar idag. Bara presentkort. Har nu 47 kronor kvar på IKEA från i julas. Najs.


natti!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards